دل از دو آل این وان جدید سری Inspiron رونمایی کرد

سه‌شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
در خلال برگزاری رویداد کامپیتوکس 2017، کمپانی دل از دو آل این وان جدید سری Inspiron رونمایی کرد.
تبلیغات

کمپانی دل از دو کامپیوتر آل این وان جدید رونمایی کرده است که Inspiron 24 5000 و Inspiron 27 7000 نام دارند. هر دو کامپیوتر جدید دل از تکنولوژی اینفینیت اج برخوردارند. به لطف این تکنولوژی، لبه‌های کناری و لبه‌ی بالای نمایشگر از حاشیه‌ی بسیار کمی برخوردار هستند.

از نظر طراحی، کامپیوترهای جدید دل شباهت زیادی به آل این وان XPS 27 دارند. البته تفاوت اصلی در قیمت و مشخصات سخت‌افزاری است. XPS 27 از قیمت پایه ۱۴۹۹ دلار شروع می‌شود؛ اما آل این وان‌های جدید دل، نسخه پایه‌ی بسیار ارزان‌تری دارند.

مدل ۲۷ اینچی نسبت به مدل ۲۴ اینچی از مشخصات به‌مراتب بهتری استفاده می‌کند. کاربر می‌تواند نمایشگری با رزولوشن فول اچ‌دی یا اولترا اچ‌دی برای مدل ۲۷ اینچی انتخاب کند. به گفته مسئولان دل، در صورتی که کاربران مدل ۲۷ اینچی را با سخت‌افزار کمی قدرتمندتر انتخاب کنند، امکان استفاده از تکنولوژی واقعیت مجازی خواهند داشت.

آل این وان دل

محصول جدید دل از اولین کامپیوترهایی خواهد بود که از پردازنده‌های جدید رایزن ای‌ام‌دی استفاده می‌کند. کاربران می‌توانند پردازنده‌های رایزن 5 یا رایزن 7 و کارت‌های گرافیک ای‌ام‌دی مانند رادئون RX 560 و RX 580 را انتخاب کنند. بدنه کامپیوتر جدید دل از جنس پلاستیک است و ضخامت آن به ۵ سانتی‌متر می‌رسد.

مدل ۲۴ اینچی هم بدنه‌ی پلاستیکی دارد؛ با این تفاوت که از ضخامت کمتری بهره می‌برد. این مدل تنها از نمایشگری با رزولوشن فول اچ‌دی استفاده می‌کند و رزولوشن 4K برای آن در نظر گرفته نشده است. آنچه باعث می‌شود مدل ۲۴ اینچی از مدل ۲۷ اینچی متمایز شود، امکان انتخاب صفحه نمایش لمسی است.

آل این وان دل

در مدل ۲۴ اینچی نیز می‌توان از پردازنده‌های ای‌ام‌دی انتخاب کرد؛ با این تفاوت که تنها حق انتخاب از پردازنده‌های سری A دارید و پردازنده‌های سری جدید رایزن در میان گزینه‌ها نیستند. در هر دو مدل از دوربین ویندوز هلو استفاده شده است که در زیر نمایشگر قرار دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات