MSI از لپ تاپ های گیمینگ جدیدش رونمایی کرد

سه‌شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
MSI از لپ‌تاپ‌های جدیدی رونمایی کرده است که مجهز به سخت‌افزار بالارده هستد و برای واقعیت مجازی طراحی شده‌اند.
تبلیغات

رویداد کامپیوتکس 2017 شروع شده است و مانند سال‌های گذشته شاهد رونمایی از محصولات و تکنولوژی‌های مختلف توسط کمپانی‌های مطرح دنیا هستیم. در خلال رویداد کامپیوتکس امسال، کمپانی MSI از جدیدترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ خود رونمایی کرد.

محصولات جدید کمپانی MSI مجهز به جدیدترین تکنولوژی‌ها هستند و برای اجرای بازی‌ها با فریم‌ریت بالا و سازگاری با واقعیت مجازی در نظر گرفته شده‌اند.

لپ‌تاپ GT75VR

اولین لپ‌تاپ که از مشخصات سخت‌افزاری بالارده‌ای برخوردار است، GT75VR نام دارد و از کیبورد مکانیکی برخوردار است. کلیدهای به‌کاررفته دارای چراغ‌های RGB هستند و به کاربر اجازه می‌دهند که رنگ هر کلید را مجزا تنظیم کند.

MSI لپ‌تاپ GT75VR را به پردازنده‌ی اینتل Core i7-7820HK مجهز کرده است و برای کارت گرافیک، گزینه‌هایی نظیر GTX 1080 ،GTX 1070 SLI و GXT 1070 ارائه می‌دهد. در نمایشگر از تکنولوژی پیشرفته‌ی TCT 2.0 استفاده شده و از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز برخوردار است. علاوه بر آن، GT75VR می‌تواند از تکنولوژی واقعیت مجازی Nahimic پشتیبانی کند و برای کنترل حرارت تولیدشده توسط پردازنده‌، از سیستم خنک‌کننده‌ی CBT ساخت MSI بهره می‌برد.

لپ‌تاپ GS73VR

لپ‌تاپ‌های بعدی MSI با نام GS63VR و GS73VR معرفی شده‌اند. GS63VR نمایشگر ۱۵.۶ اینچی دارد و ضخامت آن به ۱۷.۷ میلی‌متر می‌رسد. MSI اعلام کرده که این محصول مجهز به سریع‌ترین نمایشگر دنیا با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز است و زمان پاسخگویی آن به ۳ میلی‌ثانیه می‌رسد.

این لپ‌تاپ از HDR نیز پشتیبانی می‌کند و از خنک‌کننده‌ی CBT برای مهار حرارت تولیدشده توسط پردازنده‌ استفاده می‌کند. در GS63VR از ۵ لوله حرارتی و فن‌های Whirlwind Blade استفاده شده است. از دیگر مشخصات این لپ‌تاپ می‌توان به سازگاری با ESS SABRE HiFi اشاره کرد.

لپ‌تاپ GS73VR از یک نمایشگر ۱۷ اینچی برخوردار است و از بدنه‌ای از جنس آلیاژ آلومینیوم بهره می‌برد. مانند GS63VR، در GS73VR نیز از کیبورد مکانیکی SteelSeries استفاده شده است و هر دو از نرم‌افزار Engine 3 بهره می‌برند.

علاوه بر این امکانات، GS73VR از تکنولوژی‌های مختلفی نظیر ESS SABRE، تقویت‌کننده‌ی صوتی Nahimic 2 و True Color برخوردار است. تکنولوژی True Color با همکاری MSI و Portrait Displays توسعه داده شده است که هدف از آن، بالا بردن دقت رنگ‌های تولیدشده توسط پنل و رسیدن به ۱۰۰ درصد sRGB است.

لپ تاپ GE63VR Raider

در نهایت GE63VR Raider و GE73VR Raider معرفی شدند که از طراحی ظاهری خاصی برخوردار هستند. GE63VR Raider مجهز به نمایشگر ۱۵ اینچی است و در GE73VR Raider از نمایشگر ۱۷ اینچی استفاده شده است.

هر دو محصول جدید MSI از پردازنده‌های گرافیکی GeForce GTX 1070 برخوردارند و نمایشگر آن‌ها دارای ویژگی‌هایی نظیر رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، زمان پاسخگویی ۳ میلی‌ثانیه و HDR است. امکان تغییر رنگ کیبورد، سیستم خنک‌کننده Cooler Boost 5 و اسپیکرهای Dynaudio Giant از دیگر امکانات این محصولات هستند.

متأسفانه هنوز زمان عرضه و قیمت لپ‌تاپ‌های جدید MSI مشخص نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات