نتایج گیک بنچ گوشی نوکیا 9: یک مدل از این دستگاه ۸ گیگابایت رم خواهد داشت

یک‌شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
با توجه به نتایج بنچمارک گیک‌بنچ گوشی هوشمند نوکیا ۹، ظاهرا یک مدل از این دستگاه با رم ۸ گیگابایتی عرضه خواهد شد.
تبلیغات

بر اساس نتایج گیک‌بنچ نوکیا ۹، به نظر می‌رسد اچ‌ام‌دی گلوبال تصمیم گرفته است یک مدل از این گوشی هوشمند را به ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم مجهز کند. در گیک‌بنچ، این گوشی با عنوان Unknown Heart برچسب‌گذاری شده است. علاوه بر این با توجه به اطلاعات ارائه‌شده در گیک‌بنچ، سیستم‌عامل نوکیا ۹ اندروید ۷.۱.۱ نوقا خواهد بود. از دیگر مشخصات فنی این محصول می‌توان به پردازنده‌ی هشت‌ هسته‌ای آن اشاره کرد که فرکانس کاری هسته‌های آن روی ۱.۹ گیگاهرتز تنظیم شده است و به همین دلیل پیش‌بینی می‌شود که این تراشه احتمالا اسنپدراگون ۸۳۵ است. در نتایج گیک‌بنچ گوشی‌ نوکیا ۹ همچنین امتیاز عملکرد تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای این محصول قابل مشاهده است. نکته‌ی جالب اینکه امتیاز گیک‌بنچ گوشی نوکیا ۹ با ۴ گیگابایت رم از امتیاز به‌دست‌آمده توسط مدل جدید این دستگاه که ۸ گیگابایت رم دارد، بیشتر است.

با در نظر گرفتن نتایجی که امروز از گوشی هوشمند نوکیا ۹ با رم ۸ گیگابایتی در گیک‌بنچ رؤیت شد، امتیاز عملکرد این محصول در حالت تک‌هسته‌ای، ۷۶۹ و در حالت چندهسته‌ای، ۱۶۳۰ است. اما بر اساس نتایجی که قبلا از نوکیا ۹ با رم ۴ گیگابایتی در گیک‌بنچ منتشر شده بود، امتیاز این مدل در حالت تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای به ترتیب ۱۸۱۵ و ۶۲۷۸ است که هر دو نسبت به امتیازات نوکیا ۹ با ۸ گیگابایت رم بیشتر  هستند.

دلیل این تفاوت امتیاز بین دو مدل نوکیا ۹ هنوز مشخص نشده و این در حالی است که میزان حافظه‌ی رم در مدلی که اخیرا در گیک‌بنچ رؤیت شده، دو برابر مدلی است که قبلا اطلاعات آن در بنچمارک یادشده منتشر شده بود. در هر صورت با نزدیک‌ شدن به زمان معرفی گوشی هوشمند نوکیا ۹، انتظار می‌رود اطلاعات دقیق‌تر و بیشتری در مورد این دستگاه در دسترس قرار گیرد. امتیازات فاش شده توسط گیک‌بنچ فقط بخشی از اطلاعاتی است که اخیرا در مورد گوشی نوکیا ۹ منتشر شده است. چند روز قبل نیز یک سری تصاویر از نمونه‌های اولیه‌ی این محصول در اینترنت منتشر شد. در عکس‌های مورد بحث می‌توان دوربین دوگانه‌ی پشتی این دستگاه را مشاهده کرد که این مورد یکی از ویژگی‌هایی است که در شایعات مختلف در مورد نوکیا ۹ به آن اشاره شده بود. علاوه بر این، چند وقت قبل یک ویدیوی تبلیغاتی در برخی از وب‌سایت‌ها منتشر شد که گفته می‌شود مربوط به گوشی هوشمند نوکیا ۹ است. در زیر می‌توانید نتایج بنچمارک گوشی‌ نوکیا ۹ را مشاهده کنید.

گیک بنچ نوکیا 9

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات