وان پلاس 5 در گیک بنچ، گلکسی اس 8 و اکسپریا ایکس زد پریمیوم را شکست داد

چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
درحالی‌که زمان زیادی تا معرفی پرچم‌دار جدید وان پلاس باقی نمانده، نمرات گیک بنچ این محصول در یک اسکرین‌شات فاش شده است.
تبلیغات

پرچم‌دار جدید وان پلاس تابستان امسال رونمایی خواهد شد. با توجه به نتایج فاش شده‌ی آزمون گیک‌بنچ وان پلاس ۵، به نظر می‌رسد عملکرد به‌مراتب بهتری نسبت به رقبایش داشته باشد و در پی کسب عنوان بهترین گوشی هوشمند مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ است. 

بین گوشی‌های موجود در این لیست، تنها سامسونگ گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس عرضه شده‌اند؛ بنابراین نمی‌توان با اطمینان درباره‌ی  قطعیت یا نتایج واقعی آن نظر داد. بر این اساس تنها به نمایش نتایج و ارقامی می‌پردازیم که از تست‌های اولیه فاش شده‌اند.

oneplus 5 geekbench

همان‌طور که مشاهده می‌کنید؛ وان پلاس ۵ با شماره‌ی مدل OnePlus A5000 در نسخه‌ی ۴.۱.۰ تست گیک‌بنچ، امتیاز ۱۹۶۳ را در بخش تک‌هسته‌ای و امتیاز ۶۶۸۷ را در بخش عملکرد چندهسته‌ای به دست آورده است. گلکسی اس ۸ پلاس با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵، نمرات ۱۹۲۹ و ۶۰۸۴ را به ترتیب در بخش‌های تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای به دست آورده است. این نمرات برای سونی اکسپریا XZ پرمیوم به ترتیب ۱۹۴۳ و ۵۸۲۴ هستند.

oneplus 5 geekbench score

نسخه‌ی اگزینوس گلکسی اس ۸ پلاس، در بخش چندهسته‌ای تست گیک‌بنچ، نمره‌ی بالاتری از نسخه‌ی اسنپدراگون کسب کرده است. همچنین گوشی آیفون ۷ پلاس با پردازنده‌ی A10 اپل، در این بخش نمره‌ی پایین‌تری از گوشی‌های مورد بحث کسب کرده است.

oneplus 5 geekbench score

غایب بزرگ این لیست، شیائومی می ۶ است و با توجه به معرفی و عرضه‌ی آن، جای خالی می ۶ به‌وضوح حس می‌شود. 

تا اینجا، وان پلاس ۵ عملکرد خوبی در گیک‌بنچ داشته است. با در نظر گرفتن این موضوع که این نمرات مربوط به تست‌های اولیه هستند و هنوز صحت آن‌ها تأیید نشده است، برای مشاهده‌ی نمرات بیشتر و عملکرد واقعی وان پلاس ۵، باید منتظر معرفی و عرضه‌ی این محصول باشیم.

نظر شما راجع به عملکرد وان پلاس 5 چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات