برنامه History Eraser: حذف تاریخچه فعالیت های کاربر - زوم اپ

شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
History Eraser Clean up اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که وظیفه‌ی پاک کردن تاریخچه‌ی فعالیت‌های شما در گوشی را بر عهده دارد.
تبلیغات

هنگامی که مشغول وب‌گردی هستید، موارد جستجوشده و سایت‌هایی که مشاهده کرده‌اید در بخشی از برنامه با عنوان History ثبت می‌شود. هنگامی که با شماره‌ای تماس می‌گیرید، این شماره در بخش Log‌ قرار می‌گیرد. تمامی این موارد و همچنین دیگر فعالیت‌های مشابهی که در دیگر بخش‌های گوشی انجام می‌شود، همگی برای رفاه حال کاربران و دسترسی سریع‌تر به مواردی هستند که قبلا از آن‌ها استفاده کرده‌اید و در بسیاری از مواقع اهداف ما را با سرعت بالاتری به انجام می‌رسانند. اما برخی کاربران این ویژگی مثبت را به‌عنوان ابزاری برای کنجکاوی‌های بی‌جا توسط دیگران می‌بینند و ترجیح می‌دهند این موارد در گوشی ذخیره نشود تا وقتی گوشی را به دست فردی می‌دهند، فعالیت‌هایی که در گوشی انجام داده‌اند همچنان شخصی باقی بماند و به‌طور خواسته یا ناخواسته، فرد دیگری قادر به مشاهده‌ی آن‌ها نباشد. برای این کار می‌توانید بخش تاریخچه‌ی اپلیکیشن‌های مورد نظر مانند مرورگر، اپلیکیشن شماره‌گیر و ... را به‌نوبت و به‌صورت دستی حذف کنید که مسلما امری وقت‌گیر و کسل‌کننده خواهد بود.

History Eraser Clean up اپلیکیشنی بسیار کاربردی برای چنین مواقعی است که به کمک آن می‌توانید تمامی موارد گفته‌شده را به‌صورت یکجا و تنها با یک لمس انجام دهید. این برنامه به هنگام اجرا، موارد بسیاری را مانند بخش Log، تاریخچه‌ی وب‌گردی، تاریخچه‌ی جستجوهای انجام‌شده، کش برنامه‌ها و موارد بسیار دیگر را به شما نمایش خواهد داد که می‌توانید با تیک زدن آن‌ها و سپس انتخاب گزینه‌ی حذف، تمامی این موارد را به‌صورت یکجا از گوشی خود حذف کنید. برای دانلود برنامه اندروید History Cleaner می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

ویژگی‌ها

  • طراحی گویای رابط کاربری
  • اسکن و نمایش تمام تاریخچه‌های خصوصی
  • امکان پاک‌سازی کامل فعالیت‌های شخصی

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

آموزش دانلود از پلی‌استور: در صورتی که بعد از انتخاب گزینه دانلود و انتقال به پلی‌استور با پیغام «This item is not available in your country» مواجه شدید، می‌توانید از ربات تلگرامی apkdl_bot@ برای دریافت فایل Apk برنامه استفاده کنید. لینک پلی‌استور برنامه را کپی (با راست‌کلیک یا لمس طولانی روی گزینه‌ی بالا) و به این ربات ارسال کنید تا بعد از چند لحظه، فایل APK برای شما ارسال شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات