نسخه جدید سامسونگ Gear 360 معرفی شد

چهارشنبه ۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۰
مطالعه 3 دقیقه
سامسونگ امروز نسخه جدید گیر 360 را معرفی کرد که در بخش‌های مختلفی ارتقاء داده شده است.
تبلیغات

سامسونگ امروز در جریان کنفرانس خبری‌ که مدت زیادی بود حاشیه‌های داغی داشت، گیر 360 را بروزرسانی کرد. این نسخه دیگر اصلی‌ترین مشکل نسخه قبلی را که در واقع طراحی آن بود، ندارد. در نسخه جدید، بخش بالایی دستگاه نسبتا کوچک‌تر شده است و برخی از اجزای اصلی آن به پایین دستگاه برای کنترل بیشتر منتقل شده‌اند. این بدان معنا است که در حال حاضر دو لنز فیش آی در این محصول به یکدیگر بسیار نزدیک‌تر هستند. سنسور‌های ۸.۴ مگاپیکسلی نزدیک به هم بدان معنا هستند که دیگر نیازی نیست نرم‌افزار این دستگاه برای متصل کردن دو تصویر به یکدیگر تلاش زیادی انجام دهد. این موضوع کمک می‌کند که محل اتصال تصاویر چندان عجیب نباشد.

البته باید توجه داشت که برخی تفاوت‌های جزئی نیز بین این نسخه و نسخه قبلی Gear 360 وجود دارد. در ادامه به این تغییرات خواهیم پرداخت.

گیر 360

با وجود اینکه نسخه قبلی گیر ۳۶۰ می‌توانست در صورت نیاز به سه‌پایه متصل شود، در نسخه جدید دسته‌ای وجود دارد که از آن جدا نمی‌شود. سامسونگ در این نسخه باتری و نمایشگر دستگاه را به بخش پایینی منتقل کرده است. در این محصول تنها دکمه‌ها و دو سنسور دستگاه در بخش بالایی قرار دارند. علاوه بر دسته دستگاه، یک افزونه لاستیکی نیز به پایین گیر 360 جدید اضافه می‌شود که عرض بیشتری دارد و باعث می‌شود دستگاه به‌صورت تصادفی از دست نیافتد. البته باید بدین نکته نیز اشاره کرد که در زیر دستگاه محلی برای اتصال پیچ سه‌پایه‌های متداول دوربین وجود دارد که از طریق آن می‌توان دوربین را در مکان مستحکمی قرار داد.

گیر 360

در نسخه جدید از گیر 360، سنسور دستگاه بهبود یافته است و اکنون می‌تواند ویدیو‌هایی با کیفیت 4K و با ۲۴ فریم بر ثانیه ثبت کند. این محصول در خصوص عکاسی نیز می‌تواند تصاویری با قدرت ۱۵ مگاپیکسل ثبت کند. این موضوع بدان معنا است که در نسخه جدید این محصول، علاوه بر اینکه دیگر محل اتصال تصاویر عجیب نیست، کیفیت کلی آن‌ها نیز افزایش یافته است. اگر از این دستگاه چیزی بیشتر از ضبط و به اشتراک‌گذاری آ‌ن‌ها در زمان دیگر می‌خواهید، باید بگوییم که این دستگاه قادر است اکنون از طریق موبایل یا کامپیوتر، ویدیو‌ها را به‌صورت ۳۶۰ درجه در یوتیوب استریم کند. البته فعلا هیچ نمونه‌ای از نتیجه عکاسی و فیلم‌برداری این محصول منتشر نشده است؛ اما بر اساس دموی معرفی آن، تفاوت‌های زیادی با نسخه اصلی احساس می‌شود.

گیر 360

همان‌طور که در بالا در خصوص اتصال گیر 360 به موبایل صحبت کردیم،‌ باید بگوییم این محصول قادر است با تمام گوشی‌های سامسونگ که از اندروید ۵.۰ یا نسخه‌های جدیدتر آن استفاده می‌کنند، اتصال برقرار کند. همچنین این محصول از تمام دستگاه‌هایی که از iOS 10 یا نسخه‌های جدیدتر آن استفاده می‌کنند، پشتیبانی می‌کند. اگر می‌خواهید بدانید چه زمانی این دستگاه از سایر محصولات اندروید پشتیبانی خواهد کرد، باید بگوییم که سامسونگ به‌صورت SSDD عمل می‌کند و به همین دلیل، به نظر نمی‌رسد که در جریان یک آپدیت، از سایر دستگاه‌ها پشتیبانی کند. البته محصولات جدید سامسونگ قادر خواهند بود به این دستگاه متصل شوند. نظر شما در خصوص سامسونگ Gear 360 چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات