اچ‌ تی‌ سی U11 EYEs به‌زودی معرفی می‌شود

جمعه ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
HTC قصد دارد قبل از پایان سال میلادی جاری، میان‌رده‌ی ۶ اینچی جدیدی با نام یو ۱۱ آیز معرفی کند.
تبلیغات

در سال ۲۰۱۴، اچ‌تی‌سی گوشی هوشمند جذابی به نام Desire Eye عرضه کرد. اکنون به نظر می‌رسد این کمپانی قصد دارد بخشی از این نام را دوباره زنده کند. به نقل از ایوان بلاس، منبع موثق افشای اخبار فناوری، اچ‌تی‌سی دستگاه جدیدی به نام U11 EYEs را در دست تولید دارد.

بر اساس گزارش‌ها، این گوشی همان دستگاه معرفی‌نشده‌ای است که تاکنون با نام HTC Ocean Harmony شناخته می‌شد. بنابراین، این گوشی هوشمند احتمالا یک میان‌رده‌ی ۶ اینچی با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۲۵ و رم ۴ گیگابایتی خواهد بود.

اچ‌تی‌سی دیزایر آی که تصویر آن را در بالا می‌بینید، به دلیل داشتن دوربین جلوی بزرگ ۱۳ مگاپیکسلی لقب Eye به معنی چشم را به خود اختصاص داده بود. هرچند هنوز هیچ تصویری از U11 EYEs در دست نیست، می‌توان احتمال داد که این مدل نیز از دوربین جلوی قابل‌ توجهی برخوردار باشد. اما مسلما یو۱۱ آیز حاشیه‌های دصفحه‌نمایش دیزایر آی را نخواهد داشت. در واقع، از این نقطه‌نظر گوشی مورد بحث احتمالا شبیه به اچ‌تی‌سی U11 پلاس که به‌تازگی با کدنام Ocean Master عرضه شده است خواهد بود؛ چرا که این گوشی نیز ۶ اینچی است و حاشیه‌های باریکی دارد.

مدت‌ها پیش اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه یو۱۱ آیز یا اوشن هارمونی در ماه دسامبر به‌طور رسمی معرفی می‌شود. حالا در ماه دسامبر هستیم و باید منتظر بمانیم تا ببینیم این گوشی جدید قبل از پایان سال معرفی خواهد شد یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات