گریم طنز جرمی کلارکسون و جیمز می در پیش‌نمایش گرندتور

پنج‌شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
در جدیدترین تیزر ویدئویی منتشرشده از مستند خودرویی گرندتور، ۳ مجری دوست‌داشتنی این برنامه به دنبال ظاهر آمریکایی هستند.
تبلیغات

با نزدیک شدن به شروع پخش فصل دوم مستند خودرویی پرطرفدار گرند تور (The Grand Tour) انواع تیزرهای ویدئویی جالب و مهیج از این مجموعه منتشر می‌شود. پس از اعلام خبرهایی مبنی بر حذف مایک اسکینر (راننده‌ی تست این برنامه) که با نام مستعار «آمریکایی» خطاب می‌شد، تیم تولید گرند تور به همراه  جرمی کلارکسون، ریچارد هموند و جیمز مِی، به دنبال راننده‌ای جدید بودند که در این راه چندین خودرو شامل بی‌ام‌و M4 CS و محصولات رنو را اوراق کردند.

به دنبال حذف راننده‌ی آمریکایی و نگرانی جف بزوس، مدیرعامل آمازون، مبنی بر کم شدن المان‌های آمریکایی برنامه، در جدیدترین تیزر ویدئویی گرندتور، سه مجری در تلاش هستند تا به برنامه بیشتر حال و هوای آمریکایی ببخشند.آن‌ها برای عملی کردن خواسته‌ی رئیس خود، رویکرد مخصوص به خود را در پیش می‌گیرند. در واقع اگر با طنز برنامه و این سه مجری آشنا باشیم، اصلا متعجب نمی‌شویم. راه‌ حلی که کلارکسون، هموند و می روی آن توافق می‌کنند، گریم بهتر و آمریکایی‌تر است. از آنجایی که پیش از این، از برنامه‌ی تاپ‌گیر (Top Gear) گرفته تا مستند گرندتور، بارها به علاقه‌ی ریچارد هموند به آمریکا اشاره شده است، فقط کلارکسون و می با گریم جدید مواجه می‌شوند.

جرمی کلارکسون / Jeremy Clarkson
James May / جیمز می

گریم کلارکسون و مِی در دندان‌های سفید، پوست نارنجی رنگ و مدل موی خاص (مشابه چندین رئیس جهمور ایالات متحده) خلاصه می‌شود. هدف از این گریم، تبدیل ظاهر مجری‌های گرندتور به تیپ و قیافه‌ی آمریکایی‌ بود؛ ولی هنوز هم این برنامه کاملا بریتانیایی است. در واقع با توجه به سیار نبودن استودیوی برنامه و استقرار آن در بریتانیا و در نزدیکی منزل جرمی کلارکسون، گرندتور بیشتر از همیشه بریتانیایی شده است.

ریچارد هموند / Richard Hammond

جرمی کلارکسون در تیزر منتشرشده به رفتار خاص به‌ظاهر بریتانیایی خود و همکارانش اشاره می‌کند و آن را یک مورد منفی می‌داند. در پایان این ویدئو تیم تولید گرند تور، به خاطر بریتانیایی بودن برنامه از بینندگان عذرخواهی می‌کند. اما احتمالاً همین طنز خاص بریتانیایی و ارتباط منحصربه‌فرد این سه مجری توانا است که همچنان برنامه‌ی آن‌ها را پرطرفدار نگه داشته است.

پخش فصل دوم مستند گرندتور از تاریخ ۱۷ آذر سال جاری از طریق سرویس استریم آمازون پرایم پخش خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات