اپل ۲۵ میلیون ایرپاد در سال ۲۰۱۸ عرضه می‌کند

سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
پیش‌بینی‌ها نشان از افزایش دو برابری عرضه‌ی ایرپاد اپل در سال آینده‌ی میلادی دارند.
تبلیغات

طبق آخرین گزارش KGI و تحلیل‌گیر ارشد آن مینگ‌چک‌کو، پیش‌بینی می‌شود اپل در سال آینده‌ی میلادی، بین ۲۶ تا ۲۸ میلیون ایرپاد وارد بازار کند. تأمین ایرپاد اپل از دسامبر ۲۰۱۶ همواره با مشکل روبه‌رو بوده است و تنها در چند هفته‌ی اخیر شاهد بهبود وضعیت موجودی این محصول هستیم؛ فروشگاه آنلاین اپل برای تحویل این محصول زمان ۱ تا ۳ روزه در نظر گرفته است.

گزارش جدید KGI از ایرپاد اپل به‌عنوان مهم‌ترین محصول جانبی یاد می‌کند. ایرپاد بی‌سیم اپل در حقیقت دورنمایی از جهان بی‌سیم مورد نظر این شرکت را نشان می‌دهد؛ ارائه‌ی محصولی که به‌سادگی با دستگاه جفت شود و شارژدهی مناسبی همراه با قابلیت حمل ساده به ارمغان بیاورد. اپل در تبلیغات مربوط به تعطیلات و اپل واچ ۳ تمرکز خود روی فروش بیشتر ایرپاد را نشان داد.

از نظر مینگ‌چی‌کو، اپل با استفاده از نیروی بیشتر کاری و ایجاد تغییرات در چرخه‌ی تأمین قادر به بهبود زمان تحویل این محصولات خواهد بود. تا مدتی پیش، اینونتک تنها تولیدکننده‌ی ایرپاد اپل به شمار می‌رفت. این کمپانی تایوانی همچنین تولیدکننده‌ی هوم‌پاد اپل خواهد بود؛ بد نیست بدانید عرضه‌ی این محصول با تأخیر روبه‌رو شده است و از اوایل سال آینده‌ی میلادی شاهد ورود آن به بازار خواهیم بود. طبق اعلام اپل، ایرپاد این شرکت شاهد یک به‌روزرسانی کوچک خواهد بود؛ از سال آینده‌ محفظه‌ی نگه‌داری ایرپاد از شارژ القایی با پد شارژ ایرپاور برای استفاده در کنسرت‌ها پشتیبانی خواهد کرد.

نظر شما در مورد ایرپاد اپل چیست؟ آیا پیش‌بینی‌ها در مورد این محصول به واقعیت خواهد پیوست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات