نوروز را در سواحل آرام و گرم آنتالیا جشن بگیرید

سه‌شنبه ۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
بسیاری علاقمند هستند که در سفر تنی به آب بزنند و یا در گرمای هوا زیر نور خورشید قدری آرام باشند، به همین دلیل به این علاقمندان پیشنهاد می‌شود که به آنتالیا، یکی از شهرهای ساحلی ترکیه سفر کنند.
تبلیغات

آژانس مسافرتی مقتدرسیر تابان با برقراری تور آنتالیا  به این مسافران پیشنهاد می‌دهد که تجربه‌ای متفاوت از آب‌تنی در آب‌های گرم و آرامش در میان خورشید ساحل داشته باشند. این شرایط فراهم است که هر لحظه تصمیم به سفر و در حقیقت استراحت در نقطه‌ای آرام گرفتید با تور لحظه آخری آنتالیا همراه شوید و از آرامش آنجا لذت ببرید.

مقدر سیر تابان

 آنتالیا یکی از زیباترین شهرهای ساحلی ترکیه، با مجموعه‌ای از ساحل‌های جذاب و دیدنی یکی از جذاب‌ترین مقصدهای گردشگری ایرانیان است که آژانس مسافرتی مقتدرسیر تابان توانسته با راه‌اندازی تورهای ویژه و مناسب برای علاقمندان به این مقصد بهترین شرایط را فراهم کند.

 ساحلی آرام در امتداد آبی دریا

سواحل فوق‌العاده‌ای در این شهر وجود دارد که می‌تواند خاطره‌ای جذاب از سفر برای شما بسازد. همنشینی دیدنی صخره‌های سنگی در کنار ساحل شنی روبه آبی دریا، تصویری بی‌نظیر ساخته که تقریبا همه‌ی گردشگران را از سراسر دنیا به اینجا می‌کشد.

شما با همراهی تور آنتالیا ممکن است در این ساحل اقامت کنید یا به ساحل آدراسان که اتفاقا رفت‌آمد به آنجا هم بسیار ساده است سفر کنید. در تکه‌ای از بهشت بر روی زمین استراحت و آبتنی کنید.

البته آنچه که این سواحل را اینقدر ویژه کرده، در کنار این منظره‌های زیبا، آب و هوای معتدل آن است که حتی در سرمای زمستان هم فرصت آرامش در ساحل از شما گرفته نمی‌شود.

 همراهی شما با تورهای آنتالیا به شما تجربه‌ی اقامت در تعدادی از ویژه‌ترین هتل‌های دنیا را می‌دهد. شما اگر میهمان هتل ۵ ستاره‌ی  آدم و حوا در آنتالیا باشید، وارد یکی از لوکس‌ترین اقامتگاهای دنیا شده‌اید و شاید بی‌اغراق نیازی به خروج از هتل نداشته باشید و در زمان اقامت در این ساحل، از بودن در این فضا لذت ببرید.

 اقامت در لوکس‌ترین هتل‌های جهان

تجربه‌ای در سطح لوکس‌ترین هتل‌های جهان را هنگام اقامت در هتل آدم و ایو احساس خواهید کرد.  با ۵ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به ساحل اختصاصی هتل برسید و در همان‌جا از شن‌های طلایی و آبی دریا لذت ببرید. البته قبل از اینکه به ساحل بروید شما در اتاق‌هایی با طراحی فوق‌العاده، که در امتداد ساحل دریای مدیترانه ساخته شده اقامت می‌کنید. با طراحی ویژه‌ای که در این هتل در نظر گرفته شده تمام دیوارها با ترکیبی از آینه‌ و دیوارهای چوبی و پنجره‌های سرتاسری ساخته شده‌اند. در همه‌ی اتاق‌‌ها مبلمان سفید با طراحی اختصاصی گذاشته شده است. همه‌ی اتاق‌ها بالکن‌های زیبای روبه‌ دریا و باغ سبز دارند و شما ساعت‌ها می‌توانید در آنجا بنشینید و منظره‌ی طلوع و غروب خورشید را از آنجا تماشا کنید.

 توجه داشته باشید که این امکانات فقط در اتاق‌ها نیست و شما اگر میهمان سوئیت و یا ویلاهای این هتل هم باشید باز در امتداد آبی دریا هستید. در همه‌ی قسمت‌های این هتل شما به اینترنت رایگان متصل هستید، حتی زمانی‌که در استخر  روباز هتل مشغول آب‌تنی هستید! 

اگر کمی از آب‌تنی و آرامش خسته شدید، این‌بار می‌توانید به یکی از رستوران‌ها و یا کافه‌های ویژه‌ی این هتل بروید و دستپخت یکی از آشپزهای بین‌المللی را امتحان کنید. شاید دوست داشته باشید غذای ژاپنی بخورید یا به سراغ غذاهای سنتی ترکیه بروید. نگران نباشید؛ همه‌ی این امکانات یک‌جا در هتل وجود دارد.

مقدر سیر تابان

 شهری به قدمت ۱۳۰ سال بعد از میلاد

به شما پیشنهاد می‌کنیم فرصتی را برای گشت و گذار در کوچه و پس‌کوچه‌های شهر حتما خالی کنید و با مردم بومی آنجا هم رودر رو شوید.

شهر قدیم آنتالیا، محله‌ی پر پیچ و خم برای پرسه‌زنی است. خیابان‌هایی زیبا پر از ساختمان‌های سفید و قرمز که در کنار مغازه‌ها، گالری‌های هنری و رستوران‌ها، زیبایی خاصی دارند. البته می‌توانید به میدان اصلی بروید و دروازه‌ی فلزی و ساعتی بزرگ که در آنجا برپاست یا مسجد قرن هجدهمی تکلی مهمت پاشا را هم تماشا کنید.

 در گوشه‌ای از آنتالیا دروازه هادریان به‌چشم می‌خورد. این دروازه از ورودی‌های اصلی شهر قدیمی است و در سال ۱۳۰ بعد از میلاد به مناسبت ورود امپراطور روم، هادریان، ساخته شد. اگر گذرتان به اینجا افتاد، حتما بالای سر خود را نگاه کنید و از حکاکی‌های روی سقف لذت ببرید.

اگر اینجا را دیدید، سری هم به بندر قدیمی آنتالیا بزنید که پر از کافی‌شاپ، رستوران‌ها‌، مغازه و قایق‌های تفریحی زیباست. تا اواسط قرن بیستم این بندر مرکز اصلی تجارت آنتالیا و مناطق اطراف بود، اما امروزه شما می‌توانید برای تفریح، خرید و لذت بردن از منظره به آن سر بزنید.

 خرید در فستیوال‌های نوروز

حالا که بحث خرید پیش آمد، بد نیست بدانید، آنتالیا هم مثل استانبول در ترکیه که به قلب خرید مشهور است، مراکز خرید بزرگی دارد که شما را به دیدن آنها دعوت می‌کنیم.

آنتالیا مال، بزرگترین مرکز خرید شهر است که همه‌ی برندها و مارک‌های بزرگ دنیا در آن فروشگاه شعبه دارند و شما می‌توانید با قیمتی مناسب از آنها خرید کنید. البته اگر زمان سفر شما با تورهای ویژه در فصل‌های حراج هم‌زمان باشد، قیمت‌ها ارزان‌تر هم می‌شوند. مثلا تور آنتالیا کریسمس هم‌زمان با جشن‌های سال نو فستیوال‌های حراج پیش‌بینی شده است.

 این فستیوال‌ها اما هم‌زمان با تعطیلات عید در ایران و آغاز سال نو بسیار پربارتر می‌شود و به همین دلیل بسیاری از ایرانی‌ها برای سفر با تور آنتالیا نوروز 97  برنامه‌ریزی می‌کنند، تا هم تعطیلات خود را در کنار ساحل و آب وهوایی معتدل بگذرانند و هم بتوانند با قیمت مناسب خریدهای هیجان‌انگیز انجام دهند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات