هفتمین گردهمایی سالانه مشتریان چارگون برگزار شد
در حاشیه برگزاری هفتمین گردهمایی سالانه مشتریان چارگون، نشست خبری با حضور فرزاد رحمانی، مدیرعامل چارگون و شاهین طبری رئیس هیئت مدیرهی این شرکت برگزار و برضرورت تحول و تغییر نهادهای دولتی به خدمات الکترونیکی و عمومیسازی آنها تأکید شد.
مدیرعامل شرکت چارگون بر رویکرد همافزایی و مشارکت نهادی عمومی و خصوصی تأکید کرد و گفت:
در گردهمایی امسال مشتریان چارگون تلاش کردهایم علاوه بر ارائهی گزارش دستاوردهای یکساله خانواده بزرگ چارگون، فرصتی را برای نمایش توانمندیهای سازمانهای مشتری موفق در عرصه ارائه خدمات الکترونیکی فراهم کنیم.
وی به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای مشتریان چارگون اشاره و اعلام کرد که این نمایشگاه با حضور بانک آینده، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استانداری تهران، بیمه مرکزی، شرکت کیسون، شرکت توزیع آب و نیروی کشور، دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم و سازمان امور مالیاتی کشور برپا شد.
به گفته وی، نمایندگانی از شرکتکنندگان در نمایشگاه با حضور در غرفه اختصاصی خود به تشریح دستاوردهای سازمان متبوع خود در بهرهبرداری از فناوری، مکانیزاسیون امور و افزایش بهرهوری سازمانی و جلوگیری از اتلاف هزینه و انرژی پرداختند.
رحمانی اعلام کرد که شرکت چارگون با اختصاص مدت زمانی یکساعته برای بازدید مدعوین هفتمین گردهمایی خود، تلاش کرد علاوه بر نمایش توانمندی سازمانها در سایه بهکارگیری فناوری، فضایی مناسب برای تعامل و همافزایی بین سازمانهای مشتری را فراهم کند.
مدیرعامل چارگون برپایی نمایشگاه دستاوردهای مشتریان را نشانی از عزم راسخ چارگون برای شبکهسازی بین مشتریانش دانست.
وی گفت:
از حاضران در نمایشگاه خواستهایم تا تنها به دستاوردهای سازمانی خود از طریق نرمافزارهای دیدگاه اکتفا نکنند؛ بلکه تلاش کنند تا راهکارهای الکترونیکی خود برای حل چالشهای سازمانی را در همه حوزهها با بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارند. در برپایی این نمایشگاه تلاش کردیم تا زمینه حضور نمایندهای از همه حوزهها و کسب و کارهای کشور را فراهم کنیم تا همکاران و فعالان همحوزهی آنها بتوانند از نزدیک با راهکارهای فناورانه آنها در چالشهای مشابه آشنا شوند.
در ادامه شاهین طبری، رئیس هیئت مدیره چارگون نیز گزارشی از دستاوردهای یکساله چارگون ارائه کرد و گفت:
امسال هم در گردهمایی سالانه شرکت در حوزه محصولات و نرمافزارهای جدید و هم در حوزه مسئولیتهای اجتماعی با دستان پُر، نزد مشتریانمان آمدیم.
او به تشکیل گروه همیاران بحران از سوی مؤسسهی خیریه همگام و چند مؤسسهی نیکوکاری دیگر برای مشارکت در اسکان موقت و دائمی زلزلهزدگان کرمانشاه و برگزاری رویداد توان تک با هدف توانمندسازی توانیابان برای بهکارگیری فناوری و اشتغالزایی اشاره کرد.
طبری اعلام کرد که تأکید بر گردهمایی توانیابان و کارآفرینان عرصه فناوری و کسب و کارهای نوین، تجربه موفقی در حوزه مسئولیتهای اجتماعی بود که با همراهی بزرگترین برندها و شرکتهای فعال فناوری در مؤسسهی خیریه رعد برگزار شد.
به گفتهی وی، در حوزه محصولی و زیرساخت نیز چارگون از پروژهای بزرگ با عنوان «زاگرس» رونمایی کرد که شامل معماری جدید مجموعه نرمافزاری دیدگاه برای ارائه بستری امنتر، چابکتر، پایدارتر و بهینهتر به مشتریان است.
او همچنین اعلام کرد که چندین محصول جدید نرمافزاری در حوزههای مختلف عرضه شده است که نرمافزار جدید تابلوی اعلانات برای پوشش رویدادهای داخلی سازمان و ارائه خدمات به کارکنان و نرمافزار پیشخوان ارباب رجوع برای اطلاعرسانی دقیق به مراجعان از روند ثبت و پیگیری مکتوباتشان در ادارات و سازمانهای مختلف، نسخه جدید نرمافزار BPMS دیدگاه برای پوشش فرآیندهای خاص و صدها قابلیت و امکانات افزودهشده در نرمافزارهای مختلف دیدگاه، رهآورد چارگون در یک سال گذشته است.
مدیرعامل چارگون نیز در پایان به انتخاب ۱۰ سازمان الکترونیکی برگزیده در گردهمایی سالانه مشتریان چارگون اشاره کرد و گفت:
اهدای این نشان از سوی چارگون به سازمانهایی که بیشترین بهرهوری را از نرمافزارهای سازمانی دیدگاه داشتهاند، به یکی از بخشهای جذاب این مراسم سالانه تبدیل شده و دریافت نشان آن در بین سازمانها، جایگاه و اعتبار زیادی پیدا کرده است.
به گفته وی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها، شرکت پاکسان، مؤسسهی عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامهریزی، شرکت سرمایهگذاری ایرانگردی و جهانگردی، دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور، شرکت سرمایهگذاری برق و انرژی غدیر، سازمان بورس و اوراق بهادار، دانشگاه ارومیه و اداره کل فنی و حرفهای استان سمنان، سازمانهای برگزیده هفتمین گردهمایی چارگون بودهاند که در ارزیابیهای فنی و خوداظهاریهای سازمانی، در مجموع توانستهاند رتبههای برتر بهرهوری کمی و کیفی سازمانی را کسب کنند.
نظرات