اپلیکیشن آمازون پرایم برای اپل تی‌ وی منتشر شد

دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
پس از مدت‌ها، بالاخره اپلیکیشن استریم فیلم و سریال آمازون پرایم برای دارندگان اپل تی‌وی در دسترس قرار گرفت.
تبلیغات

۶ ماه پیش مدیرعامل اپل، تیم کوک، در خلال کنفرانس توسعه‌دهندگان به عرضه‌ی اپلیکیشن آمازون پرایم برای اپل تی‌وی در اواخر سال ۲۰۱۷ اشاره کرد. حال در آخرین روزهای سال ۲۰۱۷، کاربران اپل تی‌وی می‌توانند از طریق اپ‌استور اقدام به دریافت این اپلیکیشن کنند. برای دریافت این اپلیکیشن باید از اپل‌ تی‌وی نسل ۳ به بعد استفاده کنید.

با انتشار آمازون پرایم،‌ اکنون اپل تی‌وی گزینه‌های استریم ویدیو بیشتری در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

در کنار عرضه‌ی نسخه‌ی مخصوص اپل تی‌وی، آمازون مدتی پیش نسخه‌ی ۵.۰ آمازون پرایم را با پشتیبانی از آیفون ۱۰ برای کاربران آی‌او‌اس منتشر کرد.

انتشار اپلیکیشن آمازون پرایم برای اپل‌ تی‌وی فارغ از بعدی کاربری، به‌ نظر می‌رسد که پایانی بر مناقشات آمازون و اپل بر سر فروش اپل ‌تی‌وی در این فروشگاه اینترنتی باشد. جف بزوس، مدیرعامل آمازون مدتی پیش اعلام کرد: «تا زمانی که اپل تی‌وی اجازه نصب سرویس پرایم را نمی‌دهد، ما نیز حاضر به فروش این دستگاه در فروشگاه اینترنتی خود نمی‌شویم.» آمازون در سپتامبر سال جاری و پس از پایان این مناقشات، به‌طور خلاصه اقدام به فهرست کردن دستگاه‌های اپل تی‌وی برای فروش در فروشگاه اینترنتی خود کرد.

جف بزوس در جریان کنفرانس کد در سال ۲۰۱۶ اعلام کرد که تنها در صورتی حاضر به فروش این دستگاه‌ها هستند که طرف مقابل شرایط تجاری آن‌ها را قبول کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات