جعبه گشایی زومیت از آیفون 10

سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
آیفون X به‌عنوان نسخه‌ی مخصوص دهمین سالگرد عرضه‌ی آیفون به بازار به دست زومیت رسیده است و در ادامه می‌توانید جعبه گشایی این گوشی هوشمند پرسروصدا را به نظاره بنشینید.
تبلیغات

اپل طبق عادت همیشگی خود نسل جدید گوشی‌ هوشمندش را در جریان مراسمی که شهریورماه سال جاری برگزار شد، معرفی کرد. آیفون ۱۰ اپل به‌عنوان نسخه‌ی مخصوص دهمین سالگرد عرضه‌ی آیفون به بازار در کنار دو نسخه‌ی دیگر با عنوان آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس رونمایی شد؛ ولی با تأخیری چندهفته‌ای پس از عرضه‌ی آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس راهی بازار شد. با وجود تأخیر در عرضه‌ی آیفون ۱۰، بنا بر برآوردهای انجام‌شده این گوشی موفق شد فروشی بهتر از دو نسخه‌ی آیفون ۸ تجربه کند.

آیفون ۱۰ اپل از وجود دوربین دوگانه با چینش عمودی در کنار یک نمایشگر ۵.۸ اینچی تمام صفحه بهره می‌برد. در قلب این گوشی تراشه‌ی A11 بایونیک قرار گرفته است که از وجود یک واحد پردازشی مبتنی بر شبکه‌های عصبی بهره می‌برد. از جمله‌ی ویژگی‌های جدید این گوشی باید به بهره‌گیری از فناوری فیس آی‌دی در آن اشاره کنیم که در تست‌های اولیه زومیت عملکردی بسیار بهتر از سایر فناوری‌های مشابه به نمایش گذاشته است.

آیفون ۱۰ توسط مدیاپردازش در اختیار زومیت قرار گرفته است و در ادامه می‌توانید جعبه‌گشایی این گوشی هوشمند را به نظاره بنشینید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات