بازرسی‌ گسترده برای کشف کالای قاچاق در اصناف از امروز آغاز شد

یک‌شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
بر اساس گزارش رئیس اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران، امروز بازرسان ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز بازرسی گسترده‌ای از بازار IT انجام می‌دهند و در صورت نیاز، این بازرسی فردا نیز تکرار خواهد شد.
تبلیغات

مهدی میرمهدی اعلام کرد که بازرسی برای کشف و برخورد با کالای قاچاق از امروز در بازار رایانه آغاز می‌شود و در صورت نیاز این بازرسی فردا نیز تا پاکسازی بازار از کالای قاچاق ادامه خواهد داشت.

وی گفت:

برنامه بازرسی و کشف کالای قاچاق طبق زمان‌بندی در تمامی اصناف در حال اجرا است و نوبت بازرسی بازار IT روز ۲۴ آبان مقرر شده است.

میرمهدی افزود:

این بازرسی از سوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و گمرک جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود و بازرسان برای پاک کردن بازار از کالای قاچاق به تمامی واحدهای صنفی مراجعه می‌کنند و در صورت مشاهده این کالاها، هر گونه تخلف بر عهده مسئول واحد صنفی است و با واحد متخلف برخورد خواهد شد.

به گفته‌ی وی، واحدهای صنفی حتماً باید فاکتور رسمی برای کالاهای خود داشته باشند و به بازرسان ارائه کنند. میرمهدی اظهار امیدواری کرد که با شدت گرفتن بازرسی‌ها در اصناف، در چندین مرحله و به‌زودی بازار از کالای قاچاق خالی شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات