فروش یک میلیون گلکسی نوت 8 در کره جنوبی

شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
باوجود مدت تقریبا کمی که از آغاز فروش گلکسی نوت ۸ می‌گذرد، سامسونگ موفق به فروش یک میلیون دستگاه از این فبلت در سرزمین مادری خود شده است.
تبلیغات
مقاله‌های مرتبط:

    پس از فاجعه‌ی گلکسی نوت ۷ و انفجارهای پی‌در‌پی این گوشی، سامسونگ به‌سختی درصدد بازیابی دوباره‌ی اعتبار خود نزد مشتریانش بود. گلکسی نوت ۸ به‌لطف سخت‌افزاری قدرتمند و طراحی منحصربه‌فرد، توانست دوباره توجه‌ی اذهان عمومی را به سری نوت جلب کند. از این‌رو موفقیت گلکسی نوت ۸ علاوه‌بر بُعد مالی، از اهمیتی استراتژیک نزد رهبران سامسونگ برخوردار بود. 

    اگرچه کانسومر ریپورتس، گلکسی نوت ۸ را در رده‌ای پایین‌تر از گلکسی اس ۸، گلکسی اس ۸ پلاس و اس ۷ می‌داند، اما یقیناً این موضوع ذره‌ای از اهمیت دستگاه یادشده در نظر مدیران عالی‌رتبه سامسونگ و همچنین مشتریان وفادار این شرکت نمی‌کاهد. گلکسی نوت ۸ توانست نظر خیل عظیمی از کاربران جهانی را به‌خود جلب کند و خاطره‌ی بد نوت ۷ را تا حد زیادی از ذهن کاربران پاک کند.

    برطبق آخرین آمارها، سامسونگ توانسته در سرزمین مادری خود، یعنی کره‌‌ی جنوبی، به‌ فروشی یک میلیون واحدی از فبلت پرچم‌دار خود دست پیدا کند که تنها در عرض ۴۸ روز پس از عرضه به‌دست آمده است. استقبال بالای کاربران از گلکسی نوت ۸ در بازه‌ی پیش‌خرید باعث شد تا در بسیاری از بازارها با اتمام موجودی این گوشی مواجه باشیم.

    برای مقایسه، گلکسی نوت ۵ که در آن زمان توجهات زیادی را به‌خود جلب کرد، تنها توانست در ۹۰ روز به این رقم دست پیدا کند؛ بنابراین دستاورد نوت ۸ مسلماً حائز اهمیت است. متاسفانه سامسونگ در مورد فروش نوت ۸ در دیگر بازارها اطلاعاتی را ارائه نکرده است؛ بنابراین راجع‌ به فروش جهانی این دستگاه تنها باید به حدس و گمان بسنده کنیم. چیزی که مشخص است، فروش بالای این دستگاه نسبت به هم‌خانواده‌های خود است، اما مسلماً گلکسی اس ۸ و ۸ پلاس موفق به فروش رقم بیشتری شده‌اند.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات