اوپو R11s را رسما معرفی کرد

جمعه ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت چینی اوپو از جدیدترین گوشی خود با عنوان R11s رونمایی کرد. این گوشی به دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی مجهز  است.
تبلیغات

گوشی Oppo R11s که مدتی بود شایعات و رندرهایی از آن منتشر می‌شد، سرانجام به طور رسمی رونمایی شد.

در بعد سخت‌افزار، چیزی که باعث تمایز این گوشی می‌شود، قابلیتی است که اوپو آن را قوس‌های هلالی (Crescent arcs) می‌نامد. این قوس‌ها باعث می‌شوند هنگام تماشای فیلم یا انجام بازی، دست راه صدای گوشی را مسدود نکند. این شرکت برای دستیابی به این قابلیت مجبور شده است محل قرارگیری درگاه یو‌اس‌بی و هدفون را کمی تغییر بدهد.

اپو R11s

رابط کاربری ColorOS 3.2 عملکرد بهینه را برای این دستگاه تضمین می‌کند. به‌روزرسانی جدید این رابط کاربری, ویژگی اجرای هم‌زمان دو برنامه (Split Screen) را ارائه می‌دهد  قابلیت تشخیص چهره از دیگر ویژگی‌های این نسخه از ColorOS است که از هوش مصنوعی برای انجام آن بهره می‌برد. باز کردن قفل گوشی از طریق تشخیص چهره در این دستگاه تنها ۰.۰۸ ثانیه زمان می‌برد.

اپو R11s

اوپو R11s در حالت ماکزیمم عملکرد که برای گیمینگ در نظر گرفته شده است، به کمک پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۶۰، نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه ارائه می‌دهد. پردازنده‌ی یادشده در کنار ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی کار را برای نصب بازی‌ و ذخیره‌ی موسیقی و فیلم راحت می‌کند.

گوشی R11s صفحه نمایش امولد با رزولوشن فول ا‌چ‌دی پلاس ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ دارد که با گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود. در بالای این صفحه‌نمایش دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی اوپو با قابلیت روتوش عکس به کمک هوش مصنوعی جای گرفته است. در پشت دستگاه دوربین دوگانه، ترکیبی از یک لنز ۲۰ مگاپیکسلی و یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی، قرار گرفته است که هردوی این لنزها دارای گشودگی دیافراگم ۱.۷ هستند.

اپو R11s

اوپو R11s از دهم نوامبر در چین عرضه خواهد شد و مشکی، قرمز و طلایی، طیف رنگ آن خواهند بود. این دستگاه در دو رنگ مشکی و طلایی قیمتی برابر ۲۹۹۹ یوان چین خواهد داشت و رنگ قرمز این گوشی ۲۰۰ یوان گران‌تر یعنی ۳۱۹۹ یوان به فروش خواهد رسید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات