آنباکسینگ وان پلاس 5T چهار روز پیش از رونمایی رسمی

یک‌شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
دقایقی پیش ویدیویی مربوط به آنباکسینگ وان پلاس ۵ تی منتشر شد که این گوشی‌ هوشمند را چهار روز پیش از رونمایی رسمی به‌صورت کامل نشان می‌دهد.
تبلیغات

کمپانی‌ چینی وان‌پلاس در نظر دارد گوشی‌ هوشمند وان پلاس ۵ تی را ۱۶ نوامبر، یعنی چهار روز دیگر رونمایی کند، ولی برای دیدن این گوشی هوشمند نیازی به انتظار چهار روزه نداریم؛ چراکه ویدیوی آنباکسینگ آن فاش شده است که می‌توان در آن وان پلاس ۵ تی را به‌صورت کامل مشاهده کرد.

کارل کونراد نام یوتیوبری است که این ویدیوی آنباکسینگ ۵ دقیقه‌ای را منتشر کرده است. اطلاعات ارائه‌شده توسط کونراد نشان از این دارد که این گوشی‌ هوشمند با بسته‌بندی متفاوتی در اختیار وی قرار گرفته که صرفا برای منتقدان و وبلاگ‌نویسان آماده شده است.

همانطور که در این ویدیو می‌توانید مشاهده کنید، وان پلاس ۵ تی با قاب‌هایی همراه شده است که به‌ نظر می‌رسد خریداران این گوشی نباید در انتظار دریافت این قاب‌ها به همراه وان پلاس ۵ تی باشند.

به‌جرئت می‌توان گفت که نمایشگر وان پلاس ۵ تی همان صفحه‌ی نمایش ۶ اینچی امولد است که در اوپو R11 مورد استفاده قرار گرفته است. وان پلاس در نسل جدید پرچم‌دارش برای کاهش حاشیه‌ها، سنسور اثر انگشت را به پشت گوشی انتقال داده؛ با این وجود باز کردن قفل گوشی از طریق فناوری تشخیص چهره نیز به آن اضافه شده است.

با توجه به اینکه ویدیوی منتشرشده تنها آنباکسینگ است؛ اطلاعاتی در رابطه با مشخصات فنی وان پلاس ۵ تی ارائه نمی‌شود. البته آخرین تصاویر فاش‌شده از وان پلاس ۵ تی شماری از مشخصات فنی این گوشی هوشمند را نیز فاش کرده است که از آن جمله‌ باید به بهره‌گیری از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ در کنار حافظه‌ی رم ۶ تا ۸ گیگابایتی اشاره کرد. به نظر می‌رسد وان پلاس پیش از رونمایی، وان پلاس ۵ تی را در اختیار وبلاگ‌نویسان قرار داده که همین موضوع، برخی از مشخصات گوشی را پیش از عرضه‌ی رسمی فاش کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات