درآمد اچ‌ تی‌ سی در اکتبر ۲۰۱۷ نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد افت کرده است

جمعه ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اچ‌تی‌سی، گزارش مالی ماه اکتبر سال ۲۰۱۷ را منتشر کرده که براساس آن، کمپانی تایوانی موفق شده است ۲۰۰ میلیون دلار درآمد داشته باشد.
تبلیغات

اچ‌تی‌سی گزارش مالی ماهانه خود را برای اکتبر منتشر کرده است که نشان می‌دهد این سازنده موفق شده است در ماه اکتبر، ۶.۰۶ میلیارد دلار جدید تایوان (۲۰۰ میلیون دلار آمریکا) درآمد کسب کند. در مقایسه با ماه سپتامبر، درآمد شرکت اچ‌تی‌سی نزیک به ۶.۸ درصد کاهش یافته است؛ چراکه تایوانی‌ها طی ماه سپتامبر درآمدی ۲۱۵ میلیون دلاری کسب کردند. در مقایسه با اکتبر سال ۲۰۱۶، درآمد اچ‌‌تی‌سی نزدیک به ۲۵.۷۹ درصد افت کرده است.

با احتساب درآمدی که شرکت اچ‌تی‌سی از ماه ژانویه تا ماه اکتبر به‌ دست آورده است، می‌توان گفت مجموع درآمد این کمپانی در ۱۰ ماه نخست سال جاری میلادی به ۱.۷ میلیارد دلار می‌رسد که در مقایسه با درآمد اچ‌تی‌سی در ۱۰ ماه نخست سال ۲۰۱۶، از افت ۱۸.۱۸ درصدی خبر می‌دهد؛ آن‌طور که در گزارش مالی سال ۲۰۱۶ اچ‌تی‌سی آمده، این کمپانی توانسته است در بازه زمانی بین ماه ژانویه تا اکتبر ۲۰۱۶ نزدیک به ۲.۱ میلیارد دلار درآمد داشته باشد. 

البته شرکت اچ‌تی‌سی نسبت به آینده امیدوار است؛ گوشی‌های اچ‌تی‌سی یو ۱۱ پلاس و یو ۱۱ لایف می‌توانند درآمد تایوانی‏‌ها را در دو ماه پایانی سال افزایش دهند. گوشی یو ۱۱ پلاس که به‌عنوان نسخه ارتقاءیافته‌ی اچ‌تی‌سی یو ۱۱ معرفی شده است، از طراحی بدون حاشیه بهره می‌گیرد و با اتکا به مشخصات سخت‌افزاری قدرت‌مند خود، با پرچم‌داران عرضه‌شده در سال ۲۰۱۷ رقابت خواهد کرد؛ البته این مدل برخلاف بسیاری از پرچمداران امسال، فاقد دوربین دوگانه است. اچ‌تی‌سی یو ۱۱ لایف نیز یک مدل میان‌‏رده محسوب می‌شود که با بهره‌گیری از قابلیت‌های دوست‌داشتنی اچ‏‌تی‌سی یو ۱۱ مانند فریم حساس به فشار (اج سنس) در دو مدل با نسخه خالص سیستم‌عامل اندروید و رابط‌ کاربری شخصی‌سازی شده سنس به فروش می‌‏رسد.

درآمد دقیق شرکت اچ‌تی‌سی در سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۶، در ادامه ذکر شده است:

مقایسه درآمد اچ‌تی‌سی در سال۲۰۱۷ و سال ۲۰۱۶

 ۲۰۱۷

۲۰۱۶

تغییر نسبت به ماه قبل 

تغییر نسبت به سال قبل 

اکتبر

۶.۰۶۴

۸,۱۷۲

۶.۸۶%-

۲۵.۷۹%-

سپتامبر

۶,۵۱۰

۹,۳۳۲

۱۱۶.۹۵%

۳۰.۲۴%-

آگوست

۳,۰۰۱

۶,۵۷۹

۵۱.۵۶%-

۵۴.۳۹%-

جولای

۶,۱۹۴

۶,۳۱۹

۱۰.۱۱%-

۱.۹۷%-

ژوئن

۶,۸۹۱

۶,۳۵۸

۵۲,۱۰%

۸.۳۸%

می

۴,۵۳۱

۶,۷۵۳

۳.۸۹%-

۳۲.۹۱%-

آوریل

۴,۷۱۴

۵,۷۵۱

۹.۲۹%-

۱۸.۰۳%-

مارس

۵,۱۹۷

۴,۱۴۴

۱۱.۳۰%

۲۵.۴۱%

فوریه

۴,۶۶۹

۴,۲۰۰

۰.۰۹%

۱۱.۱۷%

ژانویه

۴,۶۶۵

۶,۴۷۷

۲۷.۱۸%-

۲۷.۹۸%-

مجموع

۵۲,۴۳۷

۶۴,۰۸۵

-

۱۸.۱۸%-

مبالغ ذکرشده برحسب میلیارد دلار جدید تایوان ($NT) هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات