احتمال رونمایی از فناوری واقعیت افزوده مجیک لیپ در مراسم ۱۵ نوامبر

دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد استارتاپ مجیک لیپ در نظر دارد مراسمی در تاریخ ۱۵ نوامبر برگزار کند که احتمالا طی آن شاهد رونمایی از فناوری در دست توسعه‌ی این استارتاپ خواهیم بود.
تبلیغات

شنیده‌ها نشان از این دارند که استارتاپ مجیک‌لیپ در تاریخ ۱۵ نوامبر مراسمی برگزار خواهد کرد که طی آن فناوری یا محصولی مبتنی بر واقعیت افزوده معرفی یا اطلاعاتی در رابطه با آن ارائه خواهد کرد. مجیک‌لیپ در رابطه با این مراسم اطلاعاتی ارائه نکرده و اطلاعات موجود برگرفته از منابع نزدیک به این کمپانی است.

از جمله‌ی حامیان اصلی مجیک‌لیپ باید به آلفابت یا همان گوگل اشاره کرد. پس از آنکه این استارتاپ در سال ۲۰۱۰ تشکیل شد، پذیرای یک سرمایه‌گذاری ۱.۴ میلیارد دلاری از سوی دو کمپانی گوگل و علی‌بابا بود. این استارتاپ در سال ۲۰۱۵ اولین دمو از فناوری در حال توسعه‌ی خود را منتشر کرد. با وجود گذشت نزدیک به دو سال و نیم از زمان انتشار این دمو، تا به امروز خبری از محصول یا نسخه‌ی نهایی فناوری این استارتاپ نشده است؛ اما به نظر می‌رسد مراسم مجیک‌لیپ که ماه آینده‌ی میلادی برگزار می‌شود، زوایای جدیدی از محصول این کمپانی نشان خواهد داد.

ابتدای سال جاری میلادی نیز یونی آبویتز، مؤسس مجیک‌لیپ با انتشار توییتی، توسعه‌دهندگان، هنرمندان و تولیدکنندگان محتوا را دعوت کرد تا با این استارتاپ برای تولید انواع محتوای مبتنی بر فناوری این کمپانی همکاری کنند.

اطلاعات ارائه شده نشان از این دارد که در حال حاضر شماری از توسعه‌دهندگان انتخاب شده‌اند و در حال همکاری با مجیک‌لیپ برای توسعه‌ی انواع اپلیکیشن و محتوا برای این استارتاپ هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات