آیفون های 2018 اپل مشکلات عرضه آیفون X را نخواهند داشت

دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تحلیلگر مؤسسه‌ی کی‌جی‌آی معتقد است که آیفون‌های ۲۰۱۸ بدون مشکلات گوشی‌های امسال اپل راهی بازار خواهند شد.
تبلیغات

مینگ‌چی کو ساعاتی پیش یادداشتی جدید در‌باره‌ی محصولات اپل منتشر کرد؛ وی در این یادداشت گفته است که کوپرتینویی‌ها مشکلات مربوط به تولید و عرضه‌ی آیفون X را در سال بعد تکرار نخواهند کرد. 

تحلیلگر شناخته‌شده‌ی شرکت KGI در یادداشتش نوشته است که آیفون‌های ۲۰۱۸ اپل، درست سر موقع به بازار عرضه خواهند شد؛ مینگ‌چی کو معتقد است که اپل گوشی‌های جدیدش را اواخر سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۸ به فروشگاه‌ها عرضه خواهد کرد. او می‌گوید دوربین TrueDepth در آیفون‌های جدید هیچ به‌روزرسانی عمده‌ای به خود نخواهد دید.

کو معتقد است که آیفون‌های ۲۰۱۸ برخلاف نظر بسیاری از افراد، قرار نیست به لنز هیبریدی تجهیز شوند و استفاده از لنز هیبریدی در آیفون‌های جدید، باعث ایجاد مشکلاتی زنجیره‌ای برای این گوشی‌ها می‌شود که نتیجه‌اش، عرضه‌ی دیرهنگام به بازار خواهد بود. 

مینگ‌چی کو در اظهارات اخیرش گفته بود که قابلیت تاچ آی‌دی در آیفون‌های سال آینده‌ی اپل به‌طور کامل حذف خواهد شد و این گوشی‌ها از فیس آی‌دی استفاده خواهند کرد. وی معتقد است که حسگر سه‌بعدی، نقطه‌ی عطفی برای گوشی‌های بعدی اپل به منظور فروش بیشتر خواهد بود. او همچنین گفته است استفاده از فناوری اثر انگشت درون نمایشگر، می‌تواند برای اپل بسیار هزینه‌بر باشد.

کو اخیرا اعلام کرده که اپل درصدد تجهیز آیپد پرو ۲۰۱۸ به ویژگی فیس آی‌دی است و ظاهرا صحت این حرف روز به روز بیشتر می‌شود. 

تاکنون اطلاعات خاصی در رابطه با آیفون‌ ۲۰۱۸ منتشر نشده است؛ اما برخی گزارش‌ها حاکی از آن هستند که این محصول، یک گوشی ۶.۴ اینچی است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات