مدل جدید لپ تاپ جی اس 63 استلث ام اس آی معرفی شد

شنبه ۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
ام‌اس‌آی قصد دارد مدل جدید لپ‌تاپ جی‌اس ۶۳ استلث خود را با کارت گرافیک قدرتمند جی‌تی‌ایکس ۱۰۵۰ روانه‌ی بازار کند.
تبلیغات

ظاهرا ام‌اس‌آی در صدد است تا لپ‌تاپ مخصوص بازی جی‌اس ۶۳ استلث را که هم‌اکنون در بازار موجود است، آپگرید و مجددا عرضه کند. به گفته‌ی این کمپانی، مدل جدید GS63 Stealth قرار است به کارت گرافیک قدرتمند و البته نسبتا ارزان جی‌تی‌ایکس ۱۰۵۰ انویدیا تجهیز شود. 

لپ‌تاپ‌های سری استلث ام‌اس‌آی، شامل نوت‌ بوک‌ گیمینگ باریک هستند که ضمن داشتن اندازه‌ای کوچک و جمع‌و‌جور، از سخت‌افزار قدرتمندی برخوردارند. طبیعتا مدل جدید جی‌اس ۶۳ استلث هم از این قاعده مستثنا نیست و با داشتن تنها ۱.۸ کیلوگرم وزن، بسیار سبک و مخصوص آن‌هایی است که دوست دارند یک لپ‌تاپ گیمینگ قابل‌ حمل داشته باشند.

این لپ‌تاپ دارای نمایشگری ۱۵.۶ اینچی از نوع IPS با وضوح فول اچ‌دی است؛ نمایشگر به‌کاررفته در جی‌اس ۶۳ استلث از لحاظ دقت و کیفیت، یک سر و گردن بالاتر از پنل‌های TN قرار می‌گیرد. دارندگان این لپ‌تاپ می‌توانند از طریق درگاه‌های اچ‌دی‌ام‌آی ۱.۴، مینی دیسپلی‌پورت ۱.۲ و تاندربولت ۳، سه مانیتور دیگر را نیز به آن وصل کنند.

ام اس آی جی اس 63 استلث

منبع تصویر: وب‌سایت رسمی ام‌اس‌آی

در زیر بدنه‌ی خوش‌ساخت و زیبای این لپ‌تاپ، پردازنده‌ی نسل هفتمی CPU اینتل Core i7-7700HQ قرار گرفته است و علاوه بر این، دو ماژول رم DDR4-2400 SO-DIMM نیز وجود دارد؛ به لطف حضور این دو ماژول، کاربران می‌توانند رم دستگاه‌ را تا سقف ۳۲ گیگابایت افزایش دهند. این لپ‌تاپ با استفاده از فناوری کولینگ اختصاصی ام‌اس‌آی به نام Cooler Boost Trinity خنک می‌شود. این فناوری توانایی این را دارد که با بهره‌گیری از پنج عدد لوله‌ی حرارتی و چند فن فعال، دمای داخلی دستگاه را پایین نگه دارد.

کیبورد به‌کاررفته در لپ‌تاپ جی‌اس ۶۳ استلث از نوع مکانیکی است و توسط کمپانی استیل‌سریز ساخته شده است. این کیبورد از طراحی فول‌سایز برخودار است، NumPad دارد و از چراغ ال‌ای‌دی نیز بهره می‌برد. به‌علاوه ام‌اس‌آی گفته است که دارندگان این لپ‌ تاپ MSI می‌توانند میانبرهای اختصاصی برای دکمه‌های این کیبورد تعریف کنند.

این لپ‌تاپ قدرتمند، هم از پورت LAN برخوردار است و هم از وای‌فای 802.11ac بهره‌ می‌برد. به‌علاوه، جی‌اس ۶۳ استلث از بلوتوث نسخه ۴.۲ نیز پشتیبانی می‌کند و حافظه‌ی داخلی معادل ۱ ترابایت از نوع HDD دارد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات