مصاحبه زومیت با استفن ها، مدیرعامل تکنو موبایل

سه‌شنبه ۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
پس از رونمایی تکنو موبایل از نسل جدید گوشی این شرکت با عنوان فانتوم ۸، زومیت طی مصاحبه‌ای با استفن ها، از سیاست‌های این شرکت چینی برای حضور در بازار ایران پرسید.
تبلیغات

یکشنبه‌ی این هفته‌، شرکت تکنو موبایل طی مراسمی در شهر دبی از نسل جدید گوشی‌ هوشمند خود با عنوان فانتوم ۸ رونمایی کرد. شرکت چینی تکنو که در هنگ‌کنگ فعالیت می‌کند، از سیاست‌های خود برای حضور در بازار ایران گفته است. در این راستا نماینده‌ی زومیت مصاحبه‌ای با استفن ها، مدیرعامل تکنو موبایل انجام داده است.

استفن ها، مدیرعامل تکنو موبایل

تکنو یک برند جدید در بازار ایران خواهد بود، کمی در رابطه با این شرکت توضیح دهید؟

تکنو موبایل یکی از تولیدکنندگان گوشی‌ هوشمند است که زیر نظر Transsion Holdings فعالیت می‌کند. این شرکت طیف گسترده‌ای از محصولات را راهی بازار می‌کند که شامل انواع گوشی‌های معمولی، گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها می‌شود. تکنو در نظر دارد تکنولوژی‌های پیشرفته را در محصولاتی که به‌صورت منطقه‌ای راهی بازار می‌شوند، مورد استفاده قرار دهد. این شرکت سعی دارد تا شعار «Think Globaly, Act Locally» را پیاده کند. تکنو موبایل در سال ۲۰۰۶ تأسیس شده است و در حال حاضر در بیش از ۴۰ کشور فعالیت می‌کند. تکنو به‌عنوان شرکتی که رشد زیادی تجربه کرده، موفق شده است به فروش کلی بیش از ۱۰۰ میلیون دستگاه گوشی‌ هوشمند دست یابد. تکنو در حال حاضر سومین شرکت بزرگ فعال در حوزه‌ی گوشی‌های هوشمند در قاره‌ی آفریقا است و جایگاه خوبی در جهان دارد.

مشتریان هدف تکنو موبایل چه گروهی هستند؟

تکنو موبایل محصولات متنوعی در کنار سرویس‌های مختلف برای تمام رده‌ها ارائه می‌کند. با نگاهی به طیف محصولاتمان می‌توان دید که تکنو موبایل محصولات متنوعی برای تمام گروه‌های سنی از جوان تا سالخورده در اختیار دارد و مخصوصا توجه ویژه‌ای معطوف دوستداران سلفی کرده است.

شما جدیدترین پرچم‌دار خود را با نام فانتوم ۸ رونمایی کردید؛ لطفا کمی در مورد این محصول و برتری‌های آن در مقایسه با پرچم‌داران بازار صحبت کنید؟

تکنو تنها یک سری از محصولات خود را در قالب محصولات پرچم‌دار راهی بازار می‌کند که گوشی‌های هوشمند فانتوم هستند. این گوشی‌ها در چند نسل از فانتوم تا فانتوم ۸ راهی بازار شده‌اند. فانتوم نه‌تنها از وجود ویژگی‌ها و مشخصات فنی بالا بهره می‌برد، بلکه در نظر دارد طیف گسترده‌ی محصولات خود را به گزینه‌ای ایده‌آل برای مشتریان رده‌بالا تبدیل کند

فانتوم ۸ همراه با اندروید ۷ رونمایی شده است؛ آیا تکنو برنامه‌ای برای ارتقاء سیستم عامل این گوشی به اندروید ۸ اوریو دارد یا خیر؟

ما در نظر داریم اندروید ۸ اوریو را سال آینده‌ی میلادی برای فانتوم ۸ منتشر کنیم.

نقشه‌ی راه و سیاست شما برای بازار ایران چیست؟ شما چه سهمی از بازار ایران طی پنج سال آینده برای تکنو موبایل متصور هستید؟

ما در نظر داریم کانال‌های عرضه‌ی خود را در بازار ایران افزایش دهیم و استراتژی چندکانالی را با توزیع‌کنندگان و فروشندگان مختلف پیش ببریم. در پنج سال آینده در نظر داریم جایگاه خود را به‌عنوان یکی از پنج برند برتر ایران با در اختیار داشتن ۱۵ تا ۲۰ درصد از سهم بازار تثبیت کنیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات