فاکسکان ۲۵ تا ۳۰ میلیون دستگاه آیفون X را طی پاییز راهی بازار می‌کند

سه‌شنبه ۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مؤسسه‌ی KGI در گزارش جدید خود اعلام کرده که فاکسکان قادر است ۲۵ تا ۳۰ میلیون دستگاه آیفون ۱۰ را طی سه‌ماهه‌ی چهارم سال جاری میلادی راهی بازار کند.
تبلیغات

در روزهای گذشته شاهد انتشار خبری بودیم که نشان می‌داد چرخه‌ی تأمین محصولات اپل موفق شده است به‌نوعی بر مشکلات موجود در مسیر تولید انبوه آیفون X فائق آید و نیاز بازار به گوشی‌های جدید را تأمین کند. حال روز گذشته گزارش جدیدی منتشر شد که رویکرد مثبتی در رابطه با چرخه‌ی تأمین آیفون‌های اپل ارائه کرده است.

بر اساس آخرین گزارش‌های منتشرشده، فاکسکان قادر است پس از آنکه ۲ تا ۳ میلیون دستگاه آیفون برای عرضه‌ی اولیه به دست اپل برساند، تا پایان سال جاری میلادی ۲۵ تا ۳۰ میلیون دستگاه آیفون دیگر راهی بازار کند که از این‌ رو می‌توان امیدوار بود اپل به تقاضای بازار برای خرید آیفون X پاسخ خواهد داد.

مینگ چی کو از مؤسسه‌ی تحقیقاتی KGI در گزارش جدید خود به این نکته اشاره می‌کند؛ ولی پیش‌بینی وی از عرضه‌ی ۲۵ تا ۳۰ میلیون دستگاه آیفون در مقایسه با گزارش‌های پیشین کاهش یافته است. گزارش کی‌جی‌آی همچنین به این نکته اشاره دارد که انتظار می‌رود در طول سه‌ماهه‌ی نخست سال ۲۰۱۸ و با افزایش بهره‌وری تولید آیفون ۱۰، عرضه‌ی آیفون‌های اپل با افزایش ۵۰ درصدی همراه شود.

بر اساس اطلاعات ارائه‌شده توسط مینگ چی کو از کی‌جی‌آی، مشکل موجود در مسیر تولید ماژول‌های سنسور سه‌بعدی حل شده است و دو تأمین‌کننده‌ی اصلی این سنسور برای آیفون X که ال‌جی اینوتک و شارپ هستند، موفق شده‌اند بر محدویت‌های موجود غلبه کنند و نیاز خط تولید آیفون X به این ماژول را طی ماه نوامبر و دسامبر به‌راحتی تأمین کنند. بنابر شنیده‌ها، شارپ موفق شده است با بهره‌گیری از کمک فنی General Interface Solution که از جمله‌ی زیرمجموعه‌های فاکسکان است، مشکل بهره‌وری تولید ماژول‌های آیفون را حل کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات