نیسان از معرفی مدل مفهومی Intelligent Mobility‌ در نمایشگاه خودروی توکیو خبر داد

چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
نیسان با انتشار تیزری، از رونمایی نسخه‌ی مفهومی Nissan Intelligent Mobility در نمایشگاه خودروی توکیو ۲۰۱۷ خبر داد.
تبلیغات

تمامی شرکت‌های فعال در صنعت خودروسازی، تمام تلاش خود را برای عرضه‌ی هرچه سریع‌تر سیستم‌های رانندگی خودران به کار برده‌اند. نیسان نیز در این بین فعالیت گسترده‌ای برای تجاری‌سازی سیستم خودران انحصاری خود به کار گرفته است.

ظاهرا نیسان خود را برای رونمایی از خودروی مفهومی مجهز به این سیستم خودران در نمایشگاه خودروی توکیو آماده می‌کند. غول خودروسازی ژاپن این موضوع را با انتشار تیزری اعلام کرده است. در تیزر به نمایش درآمده، جزئیاتی از خودروی مفهومی در دسترس نیست و تنها به قابلیت‌های رانندگی خودران، ارتباط بین خودروها و سیستم قوای محرکه‌ی الکتریکی که ستون‌های اصلی فلسفه‌ی Nissan Intelligent Mobility هستند، اشاره شده است. 

در ویدیوی تبلیغاتی جدید نیسان، فرم کلی بدنه‌ی خودرو نیز با خطوط آبی‌رنگ قابل مشاهده است که ارتفاع زیاد خودرو خبر از کلاس شاسی‌بلند یا کراس‌اور آن می‌دهد. این در حالی است که بخش انتهایی آن شیب اندکی دارد که خبر از سبک کوپه‌ی بدنه‌ی خودروی مفهومی نیسان می‌دهد. 

نیسان وی موشن

پیش از این اخباری مبنی بر رونمایی مدل مفهومی Vmotion 3.0 توسط نیسان و تا پایان سال جاری میلادی منتشر شده بود که احتمالا یک کراس‌اور الکتریکی خواهد بود. نیسان همچنین پیش از این در نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۷ سدان مفهومی Vmotion 2.0 را معرفی کرد که از در‌هایی با مکانیزم Suicide بهره می‌برد و به سیستم خودران پروپایلوت نیسان نیز مجهز شده بود.

نمایشگاه خودروی توکیو ۲۰۱۷ از انتهای هفته‌ی آینده آغاز به کار می‌کند و پیش‌بینی می‌شود شرکت‌های مطرح ژاپنی محصولات متنوعی در این رویداد معرفی کنند. در ادامه شما را به تماشای تیزر رسمی نیسان در رابطه با معرفی مدل مفهومی Nissan Intelligent Mobility در نمایشگاه خودروی توکیو ۲۰۱۷ دعوت می‌کنیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات