مشخصات فنی و بسته‌بندی میت 10 هواوی پیش از رونمایی فاش شد

دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
در فاصله‌ی چند ساعت مانده به رونمایی از میت ۱۰ هواوی، تصاویری از بسته‌بندی این گوشی در کنار مشخصات فنی آن فاش شده است.
تبلیغات

هواوی قرار است تا چند ساعت دیگر نسل جدید گوشی‌ هوشمند خود را که میت ۱۰ نام دارد رونمایی کند. البته نسل جدید گوشی‌های هوشمند این کمپانی محدود به میت ۱۰ نیست و انتظار می‌رود میت ۱۰ پرو نیز به همراه میت ۱۰ رونمایی شود. در فاصله‌ی چند ساعت مانده به رونمایی از نسل جدید میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو، تصاویری از این گوشی هوشمند فاش شده است که جزئیات بیشتری از این گوشی نشان می‌دهد.

میت 10 هواوی

در هفته‌های اخیر شایعات متعددی فاش شده است که نشان‌دهنده‌ی قرارگیری حسگر اثر انگشت در پنل پشت میت ۱۰ هستند؛ حال آنکه آخرین تصاویر فاش‌شده از میت ۱۰ در فاصله‌ی چند ساعت باقی‌مانده به رونمایی از این گوشی، نشان از این دارند که حسگر اثر انگشت روی کلید هوم و در پنل جلوی گوشی قرار گرفته است. همچنین باید به باریک‌تر شدن هر چه بیشتر حاشیه‌های دو طرف نمایشگر میت ۱۰ اشاره کرد. در پنل پشتی گوشی شاهد استفاده از دوربین دوگانه با چینش عمودی هستیم که با یک فلش دوگانه همراه است. سیستم فوکوس مورد استفاده در این گوشی از نوع فوکوس لیزری است. در لبه‌ی بالایی می‌توان جک هدفون ۳.۵ میلی‌متر را به همراه سنسور مادون قرمز مشاهده کرد. در لبه‌ی راستی گوشی، کلیدهای فیزیکی تغییر حجم صدا و همچنین کلید پاور قرار دارند.

میت 10 هواوی

در لبه‌ی پایینی می‌توان درگاه USB نوع C‌ را مشاهده کرد که در کنار اسپیکر‌های این گوشی قرار دارد. از دیگر اطلاعات ارائه‌شده باید به همراه شدن میت ۱۰ با اندروید اوریو اشاره کرد. به‌طور حتم بارزترین ویژگی میت ۱۰ که از هفته‌ها پیش در مورد آن مطمئن هستیم، استفاده از تراشه‌ی هشت هسته‌ای کرین ۹۷۰ است. از دیگر ویژگی‌های این گوشی هوشمند باید به حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی اشاره کرد. پنل مورد استفاده در این گوشی از رزولوشن فول اچ‌دی بهره می‌برد؛ حال آنکه انتظار می‌رود در میت ۱۰ پرو شاهد استفاده از پنل نمایشگر با رزولوشن فول‌اچ‌دی پلاس یا ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات