نسخه اولیه لپ تاپ گیمینگ ریزر دارای ۳ صفحه نمایش تاشو است

پنج‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
پروژه Valerie نام محصولی در مراحل اولیه توسعه از ریزر است که به ۳ صفحه نمایش تاشو به سمت بیرون مجهز شده است.
تبلیغات

پروژه‌ی Valerie ریزر در واقع لپ‌تاپی است که در ظاهر به بلید پرو شباهت دارد، اما به جای یک صفحه نمایش، به سه صفحه نمایش تاشو به سمت بیرون مجهز شده است. هر چند این لپ تاپ زیباترین سیستم گیمینگ را در اختیار شما قرار نخواهد داد، اما دیدن آن همیشه جذاب است و حسی متفاوت دارد.

استفاده از چندین صفحه نمایش در پی‌سی‌های گیمینگ معمول است و به گیمرها امکان استفاده از زاویه‌ی دید عریض و البته انجام چند کار در آن واحد می‌دهد. بلید پروی ریزر با پردازنده‌ی گرافیکی  GTX 1080  گزینه‌ای خوب برای گیمرها محسوب می‌شود؛ اما اگر نیاز به چند مانیتور داشته باشید، گزینه‌ای در بین لپ‌تاپ‌ها وجود ندارد.

پروژه والرین ریزر
لپ تاپ گیمینگ ریزر

پروژ‌ه‌ی Valerie قصد دارد این مشکل را حل کند، اما به بهای وزن و ضخامت بیشتر. این لپ‌تاپ ۵.۴۴ کیلوگرم وزن دارد و ضخامت آن ۳.۸۱ سانتی متر است.  

Valerie در مراحل اولیه‌ی توسعه‌ی خود قرار دارد و به نظر می‌رسد مدل پایه‌ی آن مشخصات فنی یکسانی با پرو داشته باشد. البته در مورد مشخصات فنی دقیق این لپ‌تاپ در حال حاضر نمی‌توان اظهار نظر کرد. همچنین با توجه به این سخت‌افزار قدرتمند، نمی‌توان از آن انتظار شارژدهی بیشتر از ۴ ساعت شارژدهی پرو داشت.

از طرف دیگر در مورد قیمت این محصول اطلاعاتی در دسترس نیست؛ اما با توجه به قیمت لپ‌ تاپ ۳۴۹۹ دلاری پرو، می‌توان انتظار قیمتی بسیار بالاتر برای این محصول داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات