کانن دوربین عکاسی Powershot G9 X Mark II را معرفی کرد

چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴
مطالعه 2 دقیقه
کانن در آستانه‌ی آغاز به‌کار نمایشگاه CES 2017 از دوربین جدید خود با نام Powershot G9 X Mark II رونمایی کرد.
تبلیغات

کانن همچون همیشه در CES 2017 حضور دارد. این کمپانی مطابق هر سال رونمایی از دوربین‌های جدید خود را آغاز کرده است. کانن در اولین گام از نسل جدید دوربین پاورشات خود در CES 20177 رونمایی کرد.

دوربین جدید کانن، Powershot G9 X Mark II نام دارد که یک دوربین کامپکت است. این دوربین از وجود یک سنسور یک اینچی با رزولوشن ۲۰ مگاپیکسل بسیار حساس CMOS بهره می‌برد. کانن در دوربین جدید خود از وجود پردازنده‌ی تصویر DIGIC 7 بهره برده که قادر است زوم اپتیکال سه برابری را از طریق یک لنز با فاصله‌ی کانونی ۸۴-۲۸ میلی‌متر در اختیار کاربر قرار دهد. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، پاورشات جی ۹ ایکس مارک ۲ با قیمت ۵۲۹ دلار در فوریه سال ۲۰۱۷ میلادی راهی بازار خواهد شد.

برای سهولت اشتراک‌گذاری تصاویر ثبت‌شده با استفاده از این دوربین در شبکه‌های اجتماعی، کانن قابلیت اتصال بلوتوث را در دوربین خود قرار داده است تا از این طریق کاربران بتوانند دوربین را به گوشی هوشمند یا تبلت خود متصل کنند و از این طریق، تصاویر ثبت‌شده را در شبکه‌های اجتماعی به ثبت برسانند. این دوربین از اتصال وای‌فای و NFC نیز پشتیبانی می‌کند.

کانن Powershot G9 X Mark II

پاورشات جدید کانن، کاربران را در تمام سطوح عکاسی هدف گرفته است، حال آنکه ویژگی‌های جدید این دوربین که آن را تا حدودی شبیه به دوربین‌های حرفه‌ای کرده، می‌تواند مقبول عموم کاربران باشد. از جمله‌ی قابلیت‌های جدید پاورشات جدید کانن باید به امکان ثبت تصاویر با فرمت RAW و همچنین تبدیل این فرمت توسط دوربین در کنار امکان ثبت ویدیوهای موسوم به تایم‌لپس اشاره کرد.

کانن Powershot G9 X Mark II

پاورشات جدید کانن قادر است با نرخ ۸.۲ فریم در هر ثانیه به‌صورت متوالی در دو فرمت RAW و JPEG تصاویر را ثبت کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات