تماشا کنید: نگاه نزدیک زومیت به یوگا بوک لنوو

چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت چینی لنوو در جریان نمایشگاه IFA 2016 از دستگاه نوآورانه‌ای به نام Yoga Book رونمایی کرد. نمایندگان زومیت در نمایشگاه یاد شده نگاه نزدیکی را به این دستگاه داشته‌اند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

لنوو در نمایشگاه IFA 2016 در کنار محصولات جدید خود، از دستگاهی موسوم به Yoga Book رونمایی کرد که تاکنون مشابه آن توسط هیچ کمپانی دیگری تولید نشده است. لنوور یوگا بوک را یک دستگاه بهره‌وری موبایل و دو در یک می‌نامد، اما این عناوین نمی‌توانند دستاورد این شرکت چینی را با یوگا بوک، به معنای واقعی توصیف کنند. 

یوگا بوک یک دستگاه ۱۰.۱ اینچی با سیستم عامل ویندوز یا اندروید است که در آن کیبورد فیزیکی مرسوم، جای خود را به پنل مسطحی داده است که لمس یا قلم استایلوس را به عنوان ورودی قبول می‌کند. پردازنده‌ی دستگاه اتم ایکس 5 اینتل بوده و حافظه‌ی رم و حافظه‌ی داخلی قابل ارتقای آن به ترتیب ۴ و ۶۴ گیگابایت است. لنوو بدنه‌ی یوگا بوک را از جنس آلومینیوم و منیزیوم ساخته است.

کیفیت ساخت و حسی که کاربر هنگام به دست گرفتن و کار کردن با این دستگاه دارد، بسیار مطلوب است. لولای به کار رفته در یوگا بوک نیز بسیار محکم و مقاوم به نظر می‌رسد، اما تایپ کردن بر روی پنل مسطح دستگاه به جای کیبوردهای مرسوم، در ابتدا کمی عجیب و نامانوس است. این پنل قادر است تا نوشته‌ها و طرح‌های کاربر را ذخیره کند. حتی اگر کاربر کاغذی را روی این پنل قرار دهد و روی آن ترسیم کند، یک کپی از این طرح ذخیره خواهد شد. این پنل به خاطر ابعاد کوچکش نمی‌تواند انتخاب مناسبی برای کارهای حرفه‌ای باشد اما همین ابعاد کوچک آن را به یک صفحه‌ی یادداشت همراه کاربردی تبدیل می‌کند.

یوگا بوک از یک نمایشگر ۱۰.۱ اینچی با رزولوشن فول اچ‌‌دی بهره می‌برد و ضخامت و وزن آن نیز به ترتیب ۹.۶ میلی‌متر و ۷۰۰ گرم است. قلم هوشمند یوگا بوک "real pen" نام دارد و ساخت شرکت Wacom است. این قلم نیازی به شارژ ندارد. لنوو برای نسخه‌ی ویندوزی و اندرویدی یوگابوک برچسب قیمتی ۵۴۹ و ۴۹۹ دلار را در نظر گرفته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات