بنچمارک آیفون ۷ پلاس در GeekBench فاش شد: A10 فوق العاده قدرتمند است

دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تنها دو روز دیگر تا رونمایی اپل از آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس باقیمانده که به تازگی آیفون ۷ پلاس در بنچمارک GeekBench رویت شده است. اطلاعات فاش شده از این بنچمارک نشان می‌دهد که تراشه‌ی A10 اپل فوق‌العاده قدرتمند است. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اگرچه اپل تصمیم دارد آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس را در یک مراسم اختصاصی روز چهارشنبه‌ی همین هفته رونمایی کند، اما در همین چند روز باقی‌مانده تا رونمایی نیز  اطلاعاتی از مدل بزرگ‌تر یعنی آیفون ۷ پلاس از طریق بنچمارک GeekBench‌ فاش شده است. اگرچه انتظار نداریم که این دو آیفون از نظر ظاهری کاملا با نسخه‌های پیشین متفات باشند، اما گزارشی که به تازگی از KGI‌ منتشر شده است نشان می‌دهد که تغییرات درونی این گوشی‌ها بسیار قابل توجه خواهد بود. حال در شرایطی که  تنها دو روز تا رونمایی از این دو گوشی باقیمانده است، مشاهده‌ی آیفون ۷ پلاس در بنچمارک GeekBench نیز ادعاهای KGI را تایید کرده است.

تراشه‌ی دو هسته‌ای این آیفون که با نام آیفون 9,3 نامگذاری شده است، (و احتمال این که آیفون 7 پلاس باشد بیشتر از آیفون 7 است) موفق شده است امتیاز تک‌هسته‌ای ۳۳۷۹ را به نام خود ثبت کند. این میزان نسبت به امتیاز ۲۵۲۶ کسب شده توسط آیفون ۶ اس پلاس رشدی خارق‌العاده را نشان می‌دهد و بیانگر برتری بی چون و چرای A10 در برابر رقبا است. برای مقایسه بد نیست بدانید که تراشه‌ی اکسینوس ۸۸۹۰ استفاده شده در گلکسی نوت ۷ توانسته در بخش تک‌هسته‌ای این بنچمارک تنها ۲۰۶۷ امتیاز کسب کند. نسخه‌ی مجهز به اسنپدراگون ۸۲۰ این فبلت نیز موفق به کسب امتیاز ۱۸۹۶ در بخش تک‌هسته‌ای شده است. جزییات بنچمارک آیفون ۷ پلاس را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید.

بنچمارک آیفون ۷ پلاس

امتیاز چندهسته‌ای آیفون ۷ پلاس نیز ۵۴۹۵ است که پیشرفت بسیار خوبی نسبت به نسل قبل با امتیاز ۴۴۰۴ محسوب می‌شود. برای مقایسه‌ی این گوشی با رقبا نیز باید بدانید که اکسینوس ۸۸۹۰ استفاده شده روی گلکسی نوت ۷ در بخش چندهسته‌ای این تست موفق به کسب امتیاز ۶۱۰۰ شده است. نسخه‌ی مجهز به اسنپدراگون ۸۲۰ گلکسی نوت ۷ نیز امتیاز ۵۵۱۱ را در بخش چندهسته‌ای کسب کرده است. اگرچه مینگ چی کو تحلیلگر مشهور KGI تایید کرده است که آیفون ۷ پلاس به ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم و پردازنده‌ای با کلاک ۲.۴ گیگاهرتز مجهز خواهد شد، اما مشاهدات اخیر در GeekBench نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند دارای ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم خواهد بود. به هر حال هیچ شکی در قدرت فوق‌العاده‌ی آیفون‌های جدید اپل نیست.

نظر شما در مورد این نمایش قدرت آیفون ۷ پلاس چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات