قیمت آیفون 7 پرو توسط شبکه اجتماعی Weibo اعلام شد

پنج‌شنبه ۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ظاهرا روزی نیست که شایعه یا خبری در مورد آیفون‌های امسال اپل منتشر نشود. به تازگی در شبکه اجتماعی چینی Weibo قیمت آیفون ۷ پرو اعلام شده است. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

یکی از مهم‌ترین اطلاعاتی که بسیاری مشتاق دانستن آن در مورد آیفون ۷ هستند، قیمت این محصول است. مدل جدید ۱۶ گیگابایتی با قیمت ۶۴۹ دلار عرضه خواهد شد و قیمت مدل‌های بالاتر آن حداقل ۱۰۰ دلار بیشتر است. در برخی از شایعه‌ها گفته شده که آیفون ۷ پرو امسال در مدل‌های بهبودیافته‌ای از نظر حافظه ذخیره‌سازی ارائه خواهد شد.

یکی از فاش‌کننده‌های وب‌سایت Weibo بر این باور است که قیمت تمامی مدل‌های مختلف آیفون‌های امسال را می‌داند و به همین دلیل اقدام به انتشار لیستی از این اطلاعات کرده است. ظاهرا آیفون ۷ در مدل‌های ۳۲ و ۶۴ و ۲۵۶ گیگابایت عرضه خواهد شد. هر دو مدل آیفون ۷ پلاس و آیفون ۷ پرو در مدل‌های ۳۲ و ۲۵۶ گیگابایت عرضه می‌شود و البته مدل ۱۲۸ گیگابایتی آن‌ها نیز در دسترس قرار می‌گیرد.

در جدول زیر می‌توانید مقایسه‌ای بین قیمت آیفون‌ ۶ اس و آیفون‌های امسال اپل را مشاهده کنید. در نظر داشته باشید که این محصول در حال حاضر در مدل‌های ‍۱۶ و ۶۴ و ۱۲۸ ارائه شده است.

دستگاه

مدل پایه

مدل میانه 

مدل بالا

آیفون ۶ اس

¥5288

¥6088

¥6888

آیفون ۷

¥5288

¥6088

¥7088

آیفون ۶اس پلاس

¥6088

¥6888

¥7788

آیفون ۷ پلاس

¥6088

¥6888

¥7888

آیفون ۷ پرو

¥7088

¥7888

¥8888

به یاد داشته باشید که این اطلاعات مربوط به بازار چین هستند و ممکن است در قیمت جهانی این محصول تغییرات کوچکی وجود داشته باشد. در بازار آمریکا افراد به دنبال قیمتی بین ۸۲۰ تا ۱۳۵۰ دلار هستند و در مورد آیفون ۷ پرو انتظار می‌رود قیمت ۱۰۸۰ دلار باشد.

در نهایت بنا به اعلام منبع چینی این خبر احتمالا مدل ۳۲ گیگابایتی آیفون ۷ پرو قیمتی حدود ۸۴۹ دلار خواهد داشت.

نظر شما در این مورد چیست؟ به نظر شما قیمت آیفون ۷ چقدر تعیین می‌شود؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات