آکادمی مجازی لرن فایلز: تئوری ها در فیلم های آموزشی ما جایی ندارند!

سه‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
تازگی و جذابیت ذاتی نوآوری‌های روز افزون دنیای دیجیتال، به علاوه فرصت‌های کاری ایجاد شده، بسیاری از جوانان را در مسیر یادگیری، به دنبال آموزش برنامه نویسی، طراحی وب، سئو، آموزش برنامه نویسی اندروید و ios ، گرافیک، بازی سازی ، امنیت، و .... قرار داده است.
تبلیغات

شاید تازگی این فناوری‌ها باعث شده است تا منابع آموزشی در دسترس این علاقه‌مندان نباشد و یا اینکه منابع موجود به خاطر نداشتن کیفیت مناسب کارایی لازم را در ارائه مفاهیم آموزشی نداشته باشند و مهم تر از همه بسیاری از افرادی که در ابتدای این مسیر هستند به اساتید مجرب در این حوزه دسترسی ندارند .

آکادمی مجازی لرن فایلز  با هدف رفع  نیازها و محدودیت‌ها از ۳ سال پیش استارتاپ خود را در زمینه آموزش برنامه نویسی آغاز کرده و در حال حاضر توانسته است در زمینه‌های مختلف اغلب خواسته‌های کاربران را به صورت کامل برآورده کند. در این راستا لرن فایلز با تولید حدودا ۳۰۰۰ ویدئو آموزشی به زبان فارسی به مرجع مناسبی برای کاربران و علاقه‌مندان تبدیل شده است. این وب سایت توسط مدرسین مجرب و مطرح، دوره‌های ویدئویی را بر اساس سرفصل‌های استاندارد تولید کرده و در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در ویدئوهای آموزشی آکادمی لرن فایلز ، بر آموزش کاربردی و پروژه محور تاکید شده و سعی بر آن است که پس از اتمام دوره کارآموز مهارت های مورد نظر را کسب کرده باشد 

تمایزهای آکادمی لرن فایلز با سایر سایت‌ها و منابع آموزشی در چند جمله

  • لرن فایلز۳ سال است فعالیت را آغاز کرده و ۳۰۰۰ ویدئو فارسی توسط مدرسین اختصاصی خود تولید نموده است 
  • مدرسین لرن فایلز ابتدا از نظر سطح علمی به صورت سخت گیرانه تایید شده و سپس تدریس می‌کنند
  • تمام ویدئوها توسط واحد کنترل کیفیت آکادمی بررسی و تایید می گردد
  • لرن فایلز به طور تخصصی و تنها بر روی چند حوزه کلی فعالیت می کند ،  و تمایلی به ورود به همه زمینه ها به صورت غیر تخصصی ندارد
  • در لرن فایلز تئوری معنا ندارد 
  • لرن فایلز از مبتدی تا پیشرفته تمام حوزه ها را پس از سه سال فعالیت پوشش داده است 
  • با وجود سایت های فراوان آموزشی لرن فایلز از دید کاربران رتبه اول محبوبیت و کیفیت را داراست ! و از نظر گستردگی و تعداد آموزش ها نیز بزرگترین مرجع است
  • تمام ویدئو ها فارسی و با لحن خودمانی و محاوره ای ضبط گردیده است
  • لرن فایلز تا حدی به کار خود مطمئن است که گارانتی برگشت وجه بی چون و چرا و بدون محدویت زمانی را در صورت عدم رضایت کاربر در جای جای سایت خوداعلام کرده است 

امیدواریم تفاوت این آکادمی را با سایر منابع آموزشی دریافته باشید! حال به سراغ امکانات دیگر این وب سایت‌ می‌رویم !

چارت آموزشی راهنمای قدم به قدم کاربران در یادگیری

"از کجا شروع کنم ؟!؟"سوالی که ذهن همه برنامه نویسان را در ابتدای مسیر به خود مشغول می‌کند و بعضا باعث دلسرد شدن آنها از ادامه مسیر می‌شود. 

به همین خاطر بر اساس نظرات مدرسین آکادمی لرن فایلز با طراحی یک چارت آموزشی، تلاش شده است برنامه‌ای از دوره‌های آموزشی به کاربر ارائه شود تا آنها را از سطح مقدماتی تا پیشرفته همراهی کند.

احسان چرم پیشه موسس و مدیر عامل آکادمی می‌گوید: "تجربه تلخ ما در یادگیری مباحث تخصصی در سال‌ها گذشته تضمینی بر کیفیت کار امروز ما بوده و ما در لرن فایلز تلاش داریم تا بتوانیم محتوایی متناسب با توانایی‌های مختلف افراد به آنها عرضه کنیم و در دوره‌های ما حداکثر ۵ درصد آموزش تئوری و ۹۵ درصد آن کاملاً عملی و کاربردی است! "

علی پردل مدیر فروش اکادمی در رابطه با نحوه گزینش دوره‌های جدید می‌گوید: " اساس کار، تامین خواسته‌های کاربران است و در این راستا نیز با توجه به نیاز آنها سعی می‌کنیم با تهیه دوره‌های جدید زیر نظر مدرسین مجرب به روند رشد دانش پژوهان امروز و متخصصین فردا کمک کنیم."

امیدواریم تلاش ما در آکادمی لرن فایلز، بتواند به رشد و تعالی جامعه ایرانی در تمام زمینه‌های ممکن یاری رساند.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات