وبگرد: تماشای بهترین آموزش های تخصصی آنلاین با Udemy

جمعه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اینترنت منبع بسیار قوی برای یادگیری مهارت‌های جدید است. تنها کاری که باید انجام دهید، رفتن به سایت‌ آموزشی مناسب است. امروز یکی از بهترین وب‌سایت‌ها را برای آموزش مهارت‌های تخصصی به شما معرفی می‌کنیم. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

در اینجا واحد‌های تحصیلی، بدون محدودیت زمانی و بر اساس کنفرانس‌های کوتاه، سمینارهای اینترنتی و اسلایدهای پرزانته عرضه می‌شوند. برخی واحدها آزاد هستند. اما برای واحدهای پیشرفته یا طولانی مدت، باید هزینه‌ پرداخت کنید. یکی از امتیازهای سایت udemy در این است که هزینه‌ها بر اساس واحدها حساب می‌شوند.

یودمی یکی از چندین نام مشهور در راستای افزایش آموخته‌های شما از طریق صدها دوره‌ آموزشی مصور است که مطالب آن توسط کارشناسان تدریس می‌شود. نزدیک به ۱۰٫۰۰۰ دوره آموزشی برای طیف وسیعی از گروه‌ها شامل تکنولوژی، عکاسی، یوگا و بسیاری موارد دیگر را پوشش می‌دهد. Udemy از زمان شروع به کارش به موفقیت‌های مهم و بزرگ تجاری دست یافته و در سال گذشته، اپلیکیشنی برای iOS و اندروید نیز ارائه داده که به شما اجازه آموزش در تبلت و پلتفرم‌های هوشمند دیگر را می‌دهد.

udemy

رابط کاربری اپلیکیشن Udemy بسیار شیک و زیبا است. شما می‌توانید با وصل شدن به ایمیل‌، فیس‌بوک یا گوگل‌پلاس خود، به انواع دوره‌های آموزشی صوتی و تصویری از کتابخانه بزرگ Udemy دسترسی داشته باشید. این دوره‌ها شامل کسب‌و‌کار، طراحی، علوم انسانی، فناوری و موارد دیگری می‌شود. همچنین یودمی آموزش‌هایی مانند HTML، فوتوشاپ یا نحوه عکس‌برداری با دوربین‌های DSLR را هم پوشش می‌دهد.

با ورود به وب‌سایت Udemy شاهد کارت‌های مربعی نشان‌دهنده دوره‌های مختلف می‌شوید که با انتخاب هر کدام می‌توانید به صورت رایگان یا پولی آموزش خود را شروع کنید. در ستون سمت چپ صفحه نیز دسته‌بندی‌هایی از انواع دوره‌های آموزشی را مشاهده خواهید کرد که وابسته به علاقه شما می‌توانند انتخاب شوند و مورد استفاده قرار گیرند.

حرکت بین قسمت‌های مختلف اپلیکیشن به لطف حرکت‌های سریع رابط کاربری آن، کاملا دلچسب است. با انتخاب یک دوره آموزشی، اپلیکیشن برای شما شرح کوتاه، سخنرانی‌های قابل دسترس و اطلاعات نویسنده را فراهم می‌کند. اگر دوست دارید تا آموزش‌های تخصصی و آنلاین جدیدی را شروع کنید، Udemy یکی از بهترین وب‌سایت‌ها در این زمینه به شمار می‌رود.

برای استفاده از این وبسایت به https://www.udemy.com/ مراجعه کنید.

وب‌سایت‌های مورد علاقه خود را برای معرفی در بخش وبگرد به آدرس webgard@zoomit.ir ارسال کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات