تصویر منتسب به قاب آیفون 7 نشان از وجود 4 اسپیکر در این گوشی هوشمند دارد

دوشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ساعاتی پیش تصویری منتسب به قاب آیفون ۷ اپل فاش شد که گویای جزئیاتی ظاهری از این گوشی هوشمند بود که قبلا توجهی به آن نشده بود. در تصویر مربوط به قاب آیفون ۷، چهار نقطه برای قرار گرفتن شیار اسپیکرهای آیفون پیش‌بینی شده که پیش از این اطلاعاتی در مورد آن منتشر نشده بود. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

ساعاتی پیش تصویری منتسب به قاب آیفون ۷ فاش شد که اطلاعات جالبی را در مورد سیستم اسپیکر‌های مورد استفاده در آیفون ۷ در اختیارمان قرار داده است. این قاب که متعلق به یک تولید کننده‌ی ایتالیایی است، پیش‌بینی چهار شیار برای بلندگوهای آیفون ۷ را کرده است. همچنین باید به ترکیب جدید دوربین پشتی و فلاش در این قاب نیز اشاره کرد که تغییراتی در آن نسبت به تصاویر فاش شده‌ی پیشین رخ داده است. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، علاوه بر دو شیار قرار گرفته در لبه‌ی پایینی گوشی، دو شیار بلندگو نیز در لبه‌ی بالایی قاب وجود دارد که به طور حتم مبتنی بر اطلاعاتی است که اپل در اختیار این کمپانی قرار داده است.

تصویر جدید فاش شده از قاب منتسب به آیفون ۷ با تمام اطلاعات پیشین ارائه شده در مورد این گوشی هوشمند که نشان از تغییرات جزئی در مقایسه با آیفون ۶ اس داشت، مغایرت دارد. ضمنا تغییر محل قرارگیری فلاش نیز جالب توجه است، مضاف بر اینکه در اطلاعات ارائه‌ی شده‌ی پیشین، شیار بزرگ‌تری نیز برای دوربین پیش‌بینی شده است. همانطور که می توان در این تصویر نیز مشاهده کرد، شیاری برای جک هدفون ۳.۵ میلی متری پیش‌بینی نشده است که منطبق بر تمام اطلاعات پیشین مبتنی بر حذف این درگاه از آیفون ۷ است. گمانه‌ها حکایت از این دارند که اپل از درگاه لایتنیگ و ارتباط بلوتوث برای انتقال صدا به هدفون استفاده خواهد کرد.

با توجه به وجود یک شیار دایره‌ای برای دوبین در پشت، تعلق این قاب یه آیفون ۷ پلاس را باید منتفی خواند، چراکه بسیاری از گمانه‌ها استفاده از دوربین با ماژول لنز دوگانه را در آیفون ۷ پلاس را پیشنهاد می‌‌کنند. البته باید به این موضوع اشاره کرد که منبع ایتالیایی نیز همچون سایر منابعی که شایعات و اخبار مرتبط با گوشی‌ها را در اختیارمان قرار می‌دهد، معتبر نیست، حال آنکه اطلاعات برگرفته از تصویر فاش شده نیز بسیار متفاوت از اطلاعاتی است که تاکنون در مورد آیفون ۷ منتشر شده است. اپل در آیفون پرو ۱۲.۶ و ۹.۷ اینچی از چهار بلندگو استفاده کرده تا کاربران از صدای خروجی رضایت کامل را داشته باشند.

با توجه به شنیده‌ها و اطلاعات منتشر شده در مورد آیفون ۷ انتظار می‌رود این گوشی شباهت زیادی به آیفون ۶ اس داشته باشد، حال آنکه باید تغییرات را در آیفون سال آینده‌ی میلادی انتظار داشته باشیم، چراکه سال ۲۰۱۷ اولین ده سالگی عرضه‌ی آیفون به بازار است.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات