تماشا کنید: هیجان بالا در جدیدترین تیزر تاپ گیر

چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
تا شروع پخش جدیدترین فصل مستند محبوب تاپ گیر زمانی باقی نمانده است. بی‌بی‌سی نیز جهت جلب توجه علاقه‌مندان این مستند پس از خروج مجریان سابق آن، اقدام به انتشار تیزر‌های جذابی کرده است. در این مقاله می‌توانید آخرین کلیپ تبلیغاتی جذاب مستند خودرویی تاپ‌گیر را تماشا کنید که تمامی مجریان در آن حضوری فعال دارند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

تیزرهای تبلیغاتی اخیر تاپ‌گیر با محوریت کریس ایوانز و مت لبلانک تولید شده بودند. حال بی‌بی‌سی در جدیدترین کلیپ تبلیغاتی خود اقدام به نمایش اجرای تمامی مجریان خود اعم از کریس هریس و سابین اشمیتز کرده است. می‌توان با تماشای این تریلر، هیجان بالای جدیدترین فصل تاپ‌گیر را پیش‌بینی کرد. اما هم‌چنان جای خالی جرمی کلارکسون، جیمز می و ریچارد هموند احساس می‌شود.

در این تریلر تاپ‌گیر وعده‌ی لحظات جذابی از دنیای خودرو را می‌دهد که توسط مجریان این برنامه خلق شده‌اند. از درگ داج وایپر با جت جنگنده توسط کریس ایوانز گرفته تا حرکات نمایشی جنسن باتن راننده‌ی تیم فرمول یک مک‌لارن با خودروی مک‌لارن 675LT، رانندگی دیوانه‌وار سابین اشمیتز با آئودی R8، دریفت‌های زیبای کریس هریس با فراری F12 TDF و آزمایش رِلاینت رابین توسط مت لبلانک. تهیه‌کنندگان بی‌بی‌سی به خوبی نشان داده‌اند که توانایی خلق لحظات بسیار جذابی را دارند. حال باید به انتظار نشست و تماشا کرد که آیا تاپ‌گیر در نبود مجریان محبوب خود می‌تواند موفقت گذشته‌ی خود را کسب کند یا خیر.

در ادامه شما را به تماشای جدید‌ترین تریلر فصل جدید تاپ‌گیر دعوت می‌کنیم.

لینک دانلود

نظر شما در رابطه با تیزر جدید تاپ گیر چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات