تماشا کنید: تیزر تبلیغاتی جدید اچ تی سی 10 در خصوص صدای باکیفیت Hi-Fi DAC

سه‌شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
اچ‌تی‌سی ۱۰ در ۲۴ فروردین معرفی می‌شود و حال شاهد ویدیوی تبلیغاتی جدیدی از آن هستیم که به کیفیت صدای این دستگاه اشاره دارد. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

حدود هشت روز تا معرفی پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی با نام اچ‌تی‌سی ۱۰ زمان باقی مانده است که البته فعلا نام این محصول به‌صورت رسمی تایید نشده است (اما در تیزر‌های تبلیغاتی این شرکت شاهد عدد ۱۰ هستیم). حال اچ‌تی‌سی تیزر تبلیغاتی جدیدی را منتشر کرده است که در این ویدیو وفاداری این شرکت به صدا و ارائه‌ی بالاترین کیفیت صوتی در گوشی‌های هوشمند نمایش داده می‌شود. در ادامه می‌توانید متن توئیتی که منتشر شده را مطالعه کنید:

همه موسیقی‌ها به صورت برابر ساخته نمی‌شوند. صدای Hi-res مثل شیشه شفاف است. آن را در ۱۲/۴ خواهید شنید (۱۲/۴ مربوط به تاریخ معرفی است).

البته چندی پیش نیز شاهد تیزری از سوی اچ‌تی‌سی بودیم که حکایت از صدای بوم‌ساند (BoomSound) داشت و با این اوصاف بسیار محتمل است که در اچ‌تی‌سی ۱۰ شاهد صدایی با کیفیت بالا و Hi-Fi DAC باشیم (همانند ال‌جی وی ۱۰). بوم‌ساند همیشه کمی گزینه‌های بیشتری را نسبت به صدای باس EQ ارائه می‌دهد، اما آیا وضوح بیشتری دارد؟ فعلا معلوم نیست که اچ‌تی‌سی در محصول جدیدش چه اقداماتی در زمینه‌ی پخش صدا انجام داده است و باید تا زمان معرفی رسمی آن منتظر ماند.

اچ‌تی‌سی در ۱۲ آوریل (۲۴ فروردین) پرچم‌دار جدیدش را معرفی می‌کند و به احتمال زیاد در این محصول شاهد قابلیت‌های زیادی در زمینه پخش صدا خواهیم بود که این موضوع پرچم‌دار اچ‌تی‌سی را از رقبا جدا می‌کند. شما چه انتظاراتی از سیستم صوتی HTC 10 دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات