وبگرد: آرامش را با Calm بدست آورید

دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
در طول روز و شب شلوغی‌های زیادی وجود دارد که از ما آن آرامش ذهنی که هر لحظه نیاز داریم را می‌گیرند. چاره چیست؟ فرار کردن از شلوغی شهر و رفتن به دل طبیعت برای شنیدن چهچه پرنده‌ها؟ شاید این راه حل اصلی باشد اما راه حل دیگر آن استفاده از وب‌سایت امروز است! با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

آرامشی که به آن نیاز دارید دقیقا در کنار یک منظره فوق‌العاده زیبا با صدایی دلنشین و گوش نواز می‌تواند در شما سرازیر شود اما دسترسی به چنین مکانی راحت نیست و باید برای مدتی از تمام مشغله‌های کاری و زندگی خود دور شوید. با این حال فناوری سعی کرده با تمام درگیری‌های زیادی که در زندگی ما ایجاد کرده از آن طرف روی خوش خود را هم به ما نشان دهد تا بتوانیم از آن آرامش بگیریم.

calm

وب‌سایت Calm که به معنی آسایش و آرامش است با هدف شبیه سازی کردن مکان‌های جذاب و آرامش دهنده طبیعی سعی می‌کند تا در میان شلوغی‌ها و رفت و آمد‌های زیاد روزانه، لحظه‌ای درنگ کنید و با این صداها در خودتان غرق شوید و آرامشی بی‌نهایت را بدست آورید.

calm

با ورود به وب‌سایت Calm.com با منظره‌های مختلفی در نوار کناری سمت راست مواجه می‌شوید که با کلیک روی هر کدام از آن‌ها می‌توانید صدا و تصویر طبیعت مورد علاقه خود را بشنوید. در بخش پایین دو گزینه وجود دارد که اجازه کم و زیاد کردن صدا و همچنین تمام صفحه کردن ویدیو منظره دلخواه شما را فراهم کرده است. همچنین می‌توانید در این وب‌سایت ثبت نام کنید و با خرید حساب ویژه، دوره‌های کسب آرامش هم با آن داشته باشید! به علاوه اپلیکیشن‌های اندروید و iOS سرویس جذاب و آرامش بخش Calm را نیز می‌توانید دریافت کنید.

calm

با ما از تجربیات خود درباره استفاده از وب‌سایت Calm بگویید.

برای استفاده از این وبسایت به https://www.calm.com/ مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات