نیکون سری جدید دوربین‌های کامپکت سری DL را معرفی کرد

سه‌شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
نیکون، یکی از محبوبترین برندها در بین عکاسان و حرفه‌ای‌ها،‌ سری جدید دوربین‌های Point&Shoot خود را معرفی کرد. برای آشنایی با این سری با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

نیکون سری جدید دوربین‌های ببین-و-بگیر خود را معرفی کرد. این سری شامل سه سری از خانواده DL با نام‌های DL24-85 ،DL18-50 و DL24-500 است که نام هر یک، نماینده‌ی لنزی است که همراه آنها قرار گرفته است. اصلی‌‌ترین تفاوت بین این سه مدل، در لنزی است که در آن‌ها به کار رفته است. همه این دوربین‌ها از یک سنسور ۲۸ مگاپیکسلی BSI با قابلیت CMOS و ابعاد ۱ اینچ و فرمت CX بهره می‌برند. در کنار این‌ها، یک پردازشگر تصویر از خانواده‌ی مخصوص نیکون ،‌یعنی Expeed 6A نیز قرار گرفته است که وظایف پردازش تصاویر را بر عهده‌ می‌گیرد.

از جمله دیگر قابلیت‌های دوربین‌های این خانواده، عکسبرداری پیاپی با سرعت ۲۰ فریم بر ثانیه، ثبت تصاویر 4K با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه است. این سری همچنین قادر به ثبت فیلم‌های صحنه آهسته با سرعت ۱۲۰ فریم در ثانیه(1080p) و سرعت 240 فریم در ثانیه با رزولوشن 720P نیز است. 

در این بین اگر شما به دنبال یک دوربین ۲۵-۸۵ میلی‌متری هستید، بدون شک باید دنبال یک DL24-85 باشید. این موضوع همچنین در رابطه با ورژن ۱۸-۵۰ که دارای لنز وسیع‌تری نیز هست صدق می‌کند. DL24-50 نیز یک دوربین سوپرزوم است که علاوه بر قابلیت‌های قبلی، دارای یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و یک Viewfinder الکترونیکی با 2.3-million-dot است. 

مدل‌های DL24-85 و DL18-50 در ماه آپریل و با قیمت ۶۴۵ و ۸۰۰ دلار به بازار خواهند آمد. به علاوه مدل DL24-500 نیز با قیمت ۱۰۰۰ دلار در ماه مارس به بازار قدم خواهد گذاشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات