قابل اعتمادترین خودروهای بازار امریکا در سال ۲۰۱۶

پنج‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
مطالعه 6 دقیقه
در این مطلب با ۱۰ خودروی قابل اعتماد و مطمئن در بازار امریکا به انتخاب Consumer Reports آشنا خواهید شد.
تبلیغات

برای بسیاری از مردم یکی از بدترین چیزهایی که می‌تواند اتفاق بیافتد، خراب شدن و به خرج افتادن خودرو است؛ اما خبر خوب این است که خودروهایی در بازار هستند که از بابت خرابی آن‌ها نگرانی وجود ندارد. نشریه‌ی Consumer Reports در نظرسنجی جدید خود، قابل‌ اطمینان‌ترین خودروهای بازار ایالات متحده را شناسایی کرده است و آن‌ها را به ترتیب از بهترین تا آخرین در یک لیست آورده است. 

هر کدام از این خودروها، در صورتی که در هنگام خرید خودرو، قابلیت اطمینان را مد نظر قرار دهید؛ جزو گزینه‌های شما خواهند بود و هیچ‌یک از خودروهای این لیست توسط نویسندگان اتوکار به‌عنوان خودروهایی با لذت رانندگی بالا معرفی نمی‌شوند. جالب  این است که ۵ مورد از این خودروها ساخت تویوتا هستند. در کل شش دستگاه از این خودروها ساخت ژاپن و چهار دستگاه ساخت آلمان هستند و تنها یک خودروی آمریکایی در این لیست وجود دارد. تنها خودروهای پنج سازنده در این لیست وجود دارند؛ بنابراین اگر می‌خواهید با قابل‌ اطمینان‌ترین خودروهای موجود در بازار امریکا آشنا شوید، شما را به مطالعه‌ی این لیست دعوت می‌کنیم. 

تویوتا پریوس

۱. تویوتا پریوس

قطعا بسیاری از علاقه‌مندان به اتومبیل و صدالبته مجریان برنامه‌ی گرند تور از این خودرو متنفر هستند؛ اما باید اعتراف کرد تویوتا پریوس منطقی‌ترین خودروی موجود در بازار است. مصرف شهری تویوتا پریوس تنها ۴.۳ لیتر در هر صد کیلومتر است و حتی یک نسخه‌ی هاچ بک بسیار کاربردی از آن نیز در بازار موجود است، ضمن اینکه سواری این خودرو در مقایسه با نسل قبلی آن بسیار بهتر شده است و اکنون می‌توان ادعا کرد که قابل‌اطمینان‌ترین خودروی موجود در بازار نیز هست. شاید تنها خودروی برتر از پریوس، نسخه‌ی بالاتر آن با نام پریوس پرایم باشد.

لکسس

۲. لکسوس CT 200h

با در نظر گرفتن این حقیقت که لکسوس CT 200h از نظر فنی با نسل قبلی تویوتا پریوس یکسان است؛ نباید از مشاهده‌ی این خودرو در چنین جایگاهی از لیست تعجب کرد. لکسوس CT 200h در مقایسه با تویوتا پریوس، هم قیمت بالاتر و هم مصرف سوخت بیشتری دارد؛ با این حال قیافه‌ی ظاهری لکسوس بهتر و امکانات آن هم بیشتر است و همین موارد باعث شده‌اند بسیاری از مشتریان تصمیم به خرید آن بگیرند.

اینفینیتی

۳. اینفینیتی Q70

اینفینیتی Q70 تنها محصول نیسان است که در لیست ۱۰ خودروی قابل اعتماد و قابل اطمینان قرار دارد؛ این خودرو تنها سدان لوکس موجود در لیست است که می‌توان آن را در نسخه‌هایی با طول محوری بیشتر نیز خریداری کرد. بنابراین اگر خواهان یک خودروی لیموزین بی‌عیب‌و‌نقص و قابل اطمینان هستید، این خودرو می‌تواند تنها انتخاب شما باشد. 

آئودی

۴. آئودی Q3

آئودی Q3 اولین مورد از ۳ کراس‌اوور این لیست است. با این‌که هنوز فرصت رانندگی نسل جدید آن فراهم نشده است؛ اما نسل قبلی این خودرو دارای سواری بسیار خوب و طراحی داخلی کاربرپسندی بود. تنها نکته‌ی منفی این خودرو کند بودن آن است. 

لکسس

۵. لکسوس GX 460

لکسوس GX 460 یکی از تنها دو خودروی SUV با ساختار سنتی در این لیست است. البته همین ساختار شاسی سنتی و معمولی آن سبب شده است قابلیت خارج جاده‌ای بالایی داشته باشد. سیستم پرطرفدار Crawl Control تویوتا نیز در این خودرو به‌صورت آپشن، قابل انتخاب است. اگرچه ساختار طراحی لکسوس GX تا حدودی قدیمی شده است؛ اما همچنان سواری بسیار خوبی دارد و رفتار آن روی جاده قابل قبول است.

لکسس

۶. لکسوس GS

اگر اینفینیتی Q70 شما را راضی نمی‌کند؛ شاید برای یافتن یک سدان لوکس قابل اطمینان، باید به سراغ لکسوس GS بروید. برای این اتومبیل طیف وسیعی از پیشرانه‌، شامل انواع ۴، ۶ و ۸ سیلندر قابل انتخاب است. البته یک مدل از لکسوس GS وجود دارد که شاید علاقه‌ی زیادی نسبت به آن دیده نشود و آن، مدل هیبریدی این خودرو است. البته نسخه‌ی مورد پسند ما مدل GS F است که از پیشرانه‌ی هشت سیلندر خورجینی دور بالا به قدرت ۴۶۷ اسب بخار بهره‌مند است.

مرسدس بنز

۷. مرسدس بنز GLC

دومین خودروی آلمانی در لیست قابل اعتمادترین خودروها، مرسدس بنز GLC است. این خودرو طراحی داخلی لوکسی دارد و در عین حال کار کردن با فناوری‌های آن بسیار ساده و راحت استِ ضمن اینکه هندلینگ مناسبی دارد. GLC تنها خودروی سه ستاره در این لیست است. 

شورولت

۸ شورولت کروز

پس از مرسدس بنز GLC به‌عنوان تنها نماینده‌ی آلمان، شورولت تنها خودروی آمریکایی حاضر در این لیست است. این سدان کوچک توربوشارژردار در کنار قابلیت اطمینان بالایی که دارد، بسیار راحت است و طراحی داخلی خوبی دارد. همچنین امکان خریداری این خودرو در مدل هاچ بک وجود دارد. 

آئودی

۹. آئودی Q7

آئودی Q7 سومین و آخرین خودروی آلمانی حاضر در لیست است. رانندگی با این خودرو کاملا حس بزرگ بودن آن را منتقل می‌کند و واقعا به همان اندازه که دیده می‌شود، بزرگ است. طراحی داخلی این خودروی شاسی‌بلند بسیار لوکس و مجلل است و سواری آن عالی است؛ همچنین امکان سفارش آپشن‌ها و فناوری‌های بسیاری نظیر پشت آمپرهای کاملا دیجیتالی موسوم به (Virtual Cockpit) در این مدل وجود دارد. 

آئودی

۱۰. تویوتا 4Runner

آخرین و یکی از قابل اطمینان‌ترین خودروها در این لیست، تویوتا 4Runner است. این شاسی‌بلند سنتی، طراحی معمولی و کلاسیکی دارد؛ بدین معنی که بدنه‌ی آن به‌صورت جداگانه روی یک شاسی سوار شده است؛ اما همین طراحی قابلیت خارج جاده‌ای بسیار بالایی به 4Runner اعطا کرده است. توانایی خارج جاده‌ای ذاتی این خودرو در نسخه‌های قدرتمند TRD افزایش پیدا می‌کند.  

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات