چگونه مانند دیجی کالا شوید؟

سه‌شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
"دیجی کالا چگونه توانست به چنین میزانی از فروش و سوددهی برسد؟ ترجیح می‌دهید یک بار فروش داشته باشید، یا یک مشتری وفادار و ثابت؟"
تبلیغات

آیا از مهم‌ترین اصل مشتری‌مداری شرکت‌های بزرگ اطلاع دارید؟ دیجی کالا چگونه توانست به چنین میزانی از فروش و سوددهی برسد؟ آیا به این فکر کرده‌اید چگونه می‌توانید مشتریانی وفادار برای کسب و کارتان ایجاد کنید؟

آیا می‌توان از طریق پنل اس ام اس درآمدی پایدار و مادام العمر ایجاد کرد؟ کسب وکاری که شغل دوم شما و درآمدی بیشتر از حقوق کارمندی داشته باشد؟

اگر علاقمند به دانستن پاسخ این سوالات و افزایش دانسته‌های خود هستید تا پایان همراه ما باشید و هدیه‌ای را که برای شما در نظر گرفته‌ایم از دست ندهید.

ترجیح می‌دهید یک بار فروش داشته باشید یا یک مشتری وفادار و ثابت؟ آیا می‌دانید میشل پلوسو مدیر عامل سابق آژانس مسافرتی Travelocity شخصا و حتی در تعطیلات به تمام ایمیل‌های مشتریانش پاسخ می‌داند؟ دقت کرده‌اید که از لحظه ی خرید از دیجی کالا تا دریافت محصول، بوسیله پیامک‌های متعدد لحظه به لحظه از وضعیت سفارشمان آگاه می‌شویم. همه‌ی این اقدامات برپایه اصل مهم احترام به مشتری است. همه‌ی مشتریان کسب‌و‌کار شما انسان هستند و انسان‌ها از اینکه بدانند فقط بدنبال پولشان نیستید و پس از پایان فروش همچنان برایتان مهم هستند، خوشحال می‌شوند و اعتماد و وفاداری شان نسبت به شماو همچنین احتمال خریدشان افزایش می‌یابد.

" داشتن مشتریان وفاداری که مایلند باز هم از شما خرید کنند" این دقیقا همان چیزی است که موجب جهشی بزرگ در کسب وکارتان می‌شود.

اگر شما مدیر یک فروشگاه اینترنتی هستید، آیا مشتریانتان را پس از خرید به حال خود رها می‌کنید؟ چرا شما به صورت خودکار و با نصب یک افزونه به مشتریانتان پیامک ارسال نمی‌کنید تا آن‌ها را شگفت‌زده کنید؟ اگر قبلا از پنل ارسال پیامک استفاده کرده باشید ممکن است با مشکلاتی همچون وجود خطوطی که پیامک‌های تبلیغاتی را مسدود ( بلاک) کرده‌اند مواجه شده باشید.

در این مقاله به شما یک وب سایت ارائه دهنده خدمات پنل اس ام اس را معرفی می‌کنیم که علاوه بر حل مشکلات گذشته، قابلیت‌ها و فرصت‌های جدیدی را به شما ارائه می‌کند. شما بوسیله پنل اس ام اس فراز اس ام اس farazsms.com به آسانی می‌توانید فروشگاه اینترنتی‌تان را به پنل اس ام اس مجهز کنید تا به صورت خودکار بعد از خرید برای مشتریانتان پیامک ارسال تشکر و اطلاع‌رسانی ارسال شود. (فراز اس ام اس از ووکامرس، وردپرس، جوملا، اپن کارت، پرستاشاپ و... پشتیبانی می‌کند)

اگر از قبل پنل اس ام اس خریده باشید ولی خط خدماتی ندارید، شاید شما بعد از خرید با ارسال پیامک از مشتری تشکر می‌کنید اما اگر مشتری شما پیامک‌های تبلیغاتی را بلاک کرده باشد، تمام زحمات شما به همین سادگی به هدر می‌رود.

برای حل این مشکل پنل اس ام اس فراز اس ام اس یک خط خدماتی رایگان (100020400) را برای تمامی کاربرانش در نظر گرفته است که به کمک این خط شما می‌توانید به تمامی مشتریانتان که حتی پیامک‌های تبلیغاتیشان را بلاک کرده‌اند، پیامک اطلاع‌رسانی ارسال کنید.

اما شاید بگویید من یک فروشگاه اینترنتی یا وب‌سایت ندارم، آیا پنل اس ام اس برای من کاربردی دارد؟

تبلیغات

روزانه میلیون‌ها پیامک تبلیغاتی از سوی کسب وکارهای مختلف در سرتاسر دنیا ارسال می‌شود. با این کار در این دنیای شلوغ و پر هیاهو نام و برندتان همواره در ذهن مشتریان می ماند.. واضح است که پول نسبتا ناچیزی که صرف ارسال پیامک می‌کنید نه‌تنها هزینه نیست بلکه به‌زودی موجب افزایش قابل توجه فروشتان می‌شود. آیا شما یک فرصت تبلیغاتی با ضریب نفوذ بالا و درعین حال کم هزینه را نادیده می‌گیرید؟

پنل اس ام اس فراز اس ام اس به کمک قابلیت‌های مختلف ارسال مانند، ارسال پیامک صوتی، ارسال پیامک منطقه‌ای، ارسال پیامک با تفکیک سن و جنسیت یا ارسال پیامک به بانک مشاغل می‌تواند پیامتان را دقیقا به مخاطب هدف شما ارسال کند.

زندگی با درآمد کارمندی یا ایجاد یک کسب وکار شخصی؟ انتخاب با شما است!

اگر بدنبال ایجاد درآمدی پایدار در کنار شغل کنونی خود هستید ادامه این مطلب را از دست ندهید.

شغل دوم

اگر به دنبال یک شغل درآمدزا و پاره وقت هستید، فرصت را از دست ندهید! همین الان کسب درآمد اینترنتی را شروع کنید!

چطور می توانم با فراز اس ام اس کسب درآمد کنم و این درآمد به چه میزان است؟

شما با خرید سامانه نمایندگی پنل اس ام اس و با جذب زیر مجموعه می‌توانید به صورت مادام العمر از شارژ کاربرانتان درآمد داشته باشید. پنل‌های پیامکی بفروشید، و جالب است بدانید این کسب وکار هیچ نیازی به شما ندارد، کابر سامانه را شارژ می‌کند، پیامکش را ارسال می‌کند و همه این ها در حالی است که شما فقط در حال بررسی موجودی حساب بانکی خودتان هستید!

انتخاب پنل اس ام اس معتبر و مطمئن بسیار مهم است، که فراز اس ام اس با داشتن نماد اعتماد الکترونیک و سابقه فعالیت چندین ساله در کنار تعرفه ارسال 9.2 تومان توسط اوپراتور 5000 باعث می‌شود که شما این پیشنهاد عالی را از دست ندهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و شروع همین حالا از وب‌سایت فراز اس ام اس دیدن کنید.

پیشنهاد ویژه تمامی کاربران زومیت :

با مراجعه به صفحه هدیه پنل اس ام اس می‌توانید هدیه‌ای را که فراز اس ام اس برای شما در نظر گرفته شامل یک ویدئو آموزشی را به صورت رایگان دانلود کنید.

فراز اس ام اس

هدیه ویژه خریدارن پنل پیامک

کاربران زومیت که تا تاریخ ۳۰ دی ماه پنل اس ام اس را تهیه کنند، با ارسال عبارت Zoomit به سامانه 3000215510 دوره آموزشی بازاریابی پیامکی به ارزش ۳۷۰۰۰ تومان را به رایگان هدیه بگیرند.

اگر سؤال دیگری در ذهن شما باقی مانده است با تلفن 02174853 تماس بگیرید.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات