آنر مجیک معرفی شد؛ ۸ لبه خمیده، تراشه کرین ۹۵۰ و دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی

جمعه ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
تلفن هوشمند آنر مجیک هواوی با تراشه‌ی کرین ۹۵۰ و دوربین دوگانه معرفی شد.
تبلیغات

هواوی از گوشی هوشمند جدید آنر مجیک رونمایی کرد. این گوشی به یک سیستم قدرتمند مبتنی بر هوش مصنوعی مجهز شده است که به‌ لطف آن می‌تواند شما و کاری را که می‌کنید، تشخیص دهد و حدس بزند می‌خواهید چه‌کاری در ادامه انجام دهید.

آنر مجیک

برای مثال زمانی که گوشی آنر مجیک را در دست می‌گیرید حسگر اسکنر اینفرارد می‌تواند صورت شما را اسکن کند و حسگر اثر انگشت که با کلید هوم یکپارچه شده است، اثر انگشت شما را شناسایی می‌کند تا هوش مصنوعی از اینکه گوشی هوشمند در اختیار صاحب اصلی خود قرار دارد، اطمینان حاصل کند. در نتیجه اعلانات تنها زمانی روی صفحه‌ی نمایشگر ظاهر خواهد شد که گوشی تشخیص دهد در دست صاحب اصلی خود است؛ بنابراین شخص دیگری جز شما نمی‌تواند از رخدادهای داخل آنر مجیک مطلع شود.

آنر مجیک

در آنر مجیک، جی‌پی‌اس با تقویم و دیگر اپلیکیشن‌ها هماهنگ است و اطلاعات مورد نیاز را در دسترس شما قرار می‌دهد؛ برای مثال در فرودگاه اطلاعات پروازتان روی صفحه نمایشگر ظاهر می‌شود یا در اداره پست شماره پیگیری بسته پستی در دسترس قرار می‌گیرد تا با نگاه به گوشی از آن مطلع شوید. اگر محیط اطراف شما تاریک باشد؛ روی صفحه نمایشگر گزینه‌ی چراغ‌قوه نمایان می‌شود تا تصمیم بگیرید آیا به نور آن برای روشن کردن محیط نیاز دارید یا خیر؛ این قابلیت، حداقل ازلحاظ تئوری باعث می‌شود هرچه سریع‌تر بتوانید به نور فلش گوشی دسترسی داشته باشید. در رونمایی از آنر مجیک، هواوی به قابلیت‌های دیگری نیز اشاره کرده است که به قابلیت‌های Google Now اندروید شباهت دارند؛ برای مثال می‌توانید با فشردن و نگه‌داشتن کلید هوم، اطلاعات بیشتری در مورد یک موضوع یا مکان بیابید.

از نظر مشخصات سخت‌افزاری آنر مجیک را می‌توان یک تلفن هوشمند قدرتمند و بالارده خواند:

مشخصات سخت‌افزاری آنر مجیک

  • نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل
  • دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی در پشت گوشی
  • دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلوی گوشی
  • اندروید ۶.۰ با لایه نرم‌افزاری مجیک لایو
  • تراشه‌ی هشت هسته‌ای کرین ۹۵۰ با فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز
  • باتری با ظرفیت ۲۹۰۰ میلی‌آمپر ساعت به همراه شارژ سریع: ۷۰ درصد در ۲۰ دقیقه
  • حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی و حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی
  • رنگ‌بندی‌ طلایی تیره و سفید
  • وجود لبه‌های منحنی در هشت طرف

آنر مجیک قرار است از امروز با قیمت ۴۰۰۰ یوآن (معادل ۵۳۳ دلار آمریکا) وارد بازار کشور چین شود. انتظار می‌رود در هفته‌های آینده شاهد عرضه‌ی این گوشی هوشمند در بازار جهانی باشیم.

هواوی آنر مجیک
هواوی آنر مجیک
هواوی آنر مجیک
هواوی آنر مجیک
هواوی آنر مجیک
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات