گوشی جدید هواوی با نمایشگر بدون حاشیه و لبه های خمیده در چهار ضلع معرفی می‌شود

سه‌شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
هواوی گوشی مفهومی جدیدش با لبه‌های بدون حاشیه مانند می میکس را ۲۶ آذر ماه معرفی می‌کند. هر چهار ضلع صفحه نمایش این گوشی خمیده خواهد بود.
تبلیغات

پن جیوتنگ، یکی از فاش کننده‌های نام آشنای چینی به تازگی اطلاعاتی از گوشی مفهومی هواوی فاش کرده است. این گوشی با استفاده از پنل ساخت سامسونگ توسعه داده شده که هر چهار ضلع پنل خمیده است. با توجه به اطلاعات جدید این گوشی روز ۲۶ آذر عرضه می‌شود.

بنابر اطلاعاتی دیگر که در شبکه‌ی اجتماعی ویبو منتشر شده است، این گوشی مفهومی در واقع خانواده‌ای جدید از گوشی‌های هواوی است که در آینده حرف‌های زیادی در مورد آن خواهیم شنید. 

همچنین فردی دیگر در ویبو، وجود گوشی مفهومی هواوی را تایید کرده و طراحی صفحه نمایش و پنل جلوی گوشی را ویژگی اصلی آن دانسته است. جیوتنگ در گذشته استفاده‌ی هواوی از پنل ساخت سامسونگ با چهار لبه‌ی خمیده را نیز تایید کرده بود.

برخی از کاربران پتنتی (در تصویر مطلب می‌توانید این پتنت را مشاهده کنید) مربوط به هواوی را از آرشیو این شرکت بیرون کشیده‌اند که لبه‌های خمیده‌ی نمایشگر و قاب پشتی گوشی را نشان می‌دهد که همانند گلکسی نوت ۷ طراحی متقارنی دارد. البته شاید در ظاهر به نظر برسد که این گوشی مشابه سری اج سامسونگ است اما اگر با دقت نگاه کنید هیچ دکمه، حسگر یا اسپیکری را در جلوی گوشی مشاهده نخواهید کرد.

باید منتظر ماند و دید که هواوی این گوشی را معرفی خواهد کرد یا خیر؟ برای اطلاعات بیشتر باید منتظر اخبار چند روز آینده ماند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات