هواوی ۹ میلیون دستگاه پی 9 در سراسر دنیا فروخته است

جمعه ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
پی ۹ یکی از پرچمداران سال ۲۰۱۶ هواوی است که تا امروز ۹ میلیون دستگاه از آن در سراسر دنیا فروخته شده است.
تبلیغات

هواوی را باید مشتاق‌ترین کمپانی برای رسیدن به جایگاه اول بهترین تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند در جهان دانست. این غول چینی امروز اعلام کرده است که تاکنون توانسته ۹ میلیون دستگاه گوشی P9 را در سراسر دنیا به فروش برساند. ماه سپتامبر این کمپانی اعلام کرده بود فروش این پرچمدار به ۶ میلیون دستگاه در دنیا رسیده است. با این اوصاف، طی دو ماه گذشته فروش این گوشی ۳ میلیون دستگاه افزایش داشته است.

استفاده دوربین دوگانه که با همکاری لایکا توسعه داده شده است در کنار بهره‌گیری از پردازنده‌ی کرین ۹۵۰ باعث شده تا این گوشی حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. پی ۹ هواوی به یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای با حداکثر فرکانس کاری ۲.۵ گیگاهرتز، پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T880 MP4، رم ۳ گیگابایتی، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، نمایشگر ۵.۲ اینچی فول اچ‌دی و یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. این گوشی از سنسور اثر انگشت بهره می‌برد و نسخه‌های پلاس و لایت آن نیز وارد بازار شده است.

طی نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۶ میلادی، این غول چینی ۵۷.۳ میلیون دستگاه گوشی هوشمند عرضه کرده است و همچنان بعد از سامسونگ و اپل، در جایگاه سوم برترین تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند قرار دارد.

دانلود با کیفیت 720P |   دانلود با کیفیت 360P

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات