8 ویژگی گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ

پنج‌شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰
مطالعه 6 دقیقه
گلکسی اس ۸ پرچم‌دار بعدی سامسونگ است که احتمالا اوایل سال ۲۰۱۷ معرفی خواهد شد. در این مقاله به ۸ ویژگی این گوشی می‌پردازیم.
تبلیغات

گوشی‌هوشمند گلکسی نوت ۷ از این پس دیگر تولید نخواهد شد و فروش آن نیز رسما متوقف شده است. اما به‌زودی شاهد رونمایی از گوشی‌هوشمند پرچم‌دار جدید سامسونگ خواهیم بود.

مقاله‌های مرتبط:

    انتظار می‌رود نسل بعدی پرچم‌دار سامسونگ، گلکسی اس ۸ نامیده شود و باتوجه به اخباری که تا‌کنون منتشر شده، تا چند ماه دیگر رسما معرفی خواهد شد. از همین حالا اخبار و شایعات بسیار خوبی در مورد این محصول منتشر شده است. حال وب‌سایت معتبر کره‌ای ET News مجموعه‌ای از شایعات گلکسی اس ۸ را  به‌طور یکجا منتشر کرده است. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه باشید تا با هم هشت شایعه‌ی اصلی انتشار یافته در مورد پرچم‌دار بعدی سامسونگ را مرور کنیم.

    تولید دو مدل گلکسی اس ۸ که ابعاد نمایشگر آن‌ها متفاوت خواهد بود

    galaxy s8

    گفته می‌شود که گلکسی اس ۸ سامسونگ در دو مدل تولید خواهد شد. یکی مجهز به نمایشگر ۵.۱ اینچی بوده و دیگری از صفحه‌نمایشی ۵.۵ اینچی بهره خواهد برد. این موضوع را منابع صنعتی به وب‌سایت Korea Herald اعلام کرده‌اند.

    هر دو مدل گلکسی اس ۸ مجهز به نمایشگرهای خمیده خواهند بود

    galaxy s8

    منابع کره‌ای اعلام کرده‌اند که هر دو مدل گوشی‌هوشمند گلکسی اس ۸ از نمایشگر خمیده بهره خواهد برد و این بار خبری از مدل صفحه تخت نخواهد بود.

    گلکسی اس ۸ احتمالا از دوربین دوگانه بهره خواهد برد

    galaxy s8 dual camera

    بنا به اعلام ET News، گوشی‌هوشمند گلکسی اس ۸ مجهز به دوربین دوگانه‌ی پشتی خواهد بود که یکی ۱۶ مگاپیکسلی و دیگری ۸ مگاپیکسلی است.

    اما هنوز مشخص نیست که عملکرد و قابلیت‌های دوربین دوگانه‌ی گلکسی اس ۸ همانند دوربین‌های دوگانه‌ی گوشی‌های کنونی خواهد بود یا ویژگی‌های متفاوتی برای آن در نظر گرفته شده است. احتمال دارد قابلیت‌های این دوربین‌ دوگانه مشابه با آنچه باشد که دوربین دوگانه‌ی آیفون ۷ پلاس ارائه می‌دهد. در این صورت تصاویری که با گلکسی اس ۸ ثبت می‌شود بسیار حرفه‌ای خواهد بود به‌طوری‌که پس‌زمینه‌ی سوژه افکت محو پیدا می‌کند. علاوه بر این احتمال دارد قابلیت بزرگ‌نمایی اپتیکال در کنار بزرگ‌نمایی دیجیتال برای دوربین دوگانه‌ی گلکسی اس ۸ در نظر گرفته شود.

    مسلما بزرگ‌نمایی اپتیکال نسبت به زوم دیجیتال بسیار بهتر عمل می‌کند چراکه در این حالت به لنز دوربین این دستگاه به منظور بزرگ‌نمایی روی سوژه‌های مورد نظر، به‌طور فیزیکی جابه‌جا خواهد شد. اما در زوم دیجیتال، فقط بخشی از تصویر که عملیات بزرگ‌نمایی روی آن انجام شده، از تصویر اصلی برش می‌خورد و همین عامل باعث خواهد شد تا عکس کیفیت پایینی داشته باشد.

    نمایشگر گلکسی اس ۸ احتمالا تمام بخش جلویی آن را در بر خواهد گرفت

    گلگسی S8

    وب‌سایت ET News همچنین پیش‌بینی کرده که صفحه‌نمایش گوشی گلکسی اس ۸ حاشیه‌های بسیار کمی خواهد داشت و احتمالا این نمایشگر به‌طور کامل بخش جلویی دستگاه را در بر خواهد گرفت. تصویر رندری که تک‌رادار منتشر کرده و آن را در بالا مشاهده می‌کنید همین ویژگی را نشان می‌دهد.

    دکمه‌ی هوم در گلکسی اس ۸ نسبت به نسل قبل کمی متفاوت‌تر خواهد بود

    galaxy s8 home button

    بنا به اعلام ET News، دکمه‌ی هوم در گوشی‌هوشمند گلکسی اس ۸ شاید در پنل شیشه‌ای جلویی این محصول قرار بگیرد که در این شرایط احتمالا یک دکمه‌ی معمولی نیست. اگر این شایعه صحت داشته باشد، دکمه‌ی هوم در نسل بعدی گوشی‌های گلکسی اس سامسونگ مشابه با دکمه‌ی هوم جدید بکار گرفته شده در گوشی های جدید شیائومی از جمله Mi 5s خواهد بود. تصویر بالا نیز مربوط به دکمه‌ی گوشی‌هوشمند Mi 5s است.

    گلکسی اس ۸ مجهز به پردازنده‌ای قدرتمند خواهد بود

    پردازنده‌ی گلکسی اس ۸

    بنا به اعلام ET News، گوشی‌هوشمند گلکسی اس ۸ همانند نسل کنونی و نیز مدل‌های سال‌های قبل با چند تراشه پردازشی عرضه خواهد شد. مدلی که برای بازار آمریکا در نظر گرفته می‌شود از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۰ بهره خواهد برد و مدل بین‌المللی گلکسی اس ۸ نیز مثل همیشه با جدیدترین پردازنده‌ی ساخت سامسونگ یعنی اگزینوس عرضه می‌شود.

    در حال حاضر اطلاعات بسیار کمی در مورد دو چیپ یاد شده در دسترس است اما می‌توان گفت که هر دو نسبت به پردازنده‌های رده‌ بالای کنونی، قدرت بسیار زیادی خواهند داشت و علاوه بر این در مصرف انرژی نیز بهینه‌تر عمل می‌کنند.

    بسیاری از قابلیت‌ها و ویژگی‌های گلکسی اس ۷ در گلکسی اس ۸ نیز وجود خواهند داشت

    گلکسی اس ۷

    این ویژگی هنوز در شایعات مرتبط با گلکسی اس ۸ نیز بیان نشده‌اند اما انتظار می‌رود که این محصول ویژگی‌ها و قابلیت‌های ارائه شده در گلکسی اس ۷ که بهترین گوشی‌هوشمند سال ۲۰۱۶ است را نیز داشته باشد که از آن جمله می‌توان به ضدآب و گرد و غبار بودن، دوربین بسیار خوب و طراحی زیبا اشاره کرد.

    گلکسی اس ۸ احتمالا در ماه فوریه معرفی و عرضه‌ی آن از ماه مارس آغاز خواهد شد

    اگر سامسونگ بخواهد روال کاری خود را در معرفی محصولات سری گلکسی اس خود تکرار کند، می‌توان انتظار داشت که این کمپانی در کنگره‌ی جهانی موبایل بعدی که در شهر بارسلونا برگزار خواهد شد، از گوشی‌هوشمند گلکسی اس ۸ رونمایی به عمل آورد. همچنین عرضه‌ی این دستگاه از ماه مارس آینده آغاز خواهد شد.

    در برخی از اخبار به این موضوع اشاره شده که سامسونگ به منظور جبران خسارات وارد شده‌ی ناشی از مشکلات گلکسی نوت ۷، تمرکز بسیار زیادی بر گلکسی اس ۸ خواهد داشت و سعی این شرکت بر این است که پرچم‌دار بعدی خود را از هر نظر به یک محصول فوق‌العاده مبدل کند.

    نظر شما در این مورد چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش نظرات با زومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

    قیمت گوشی، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی‌های مختلف نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع برندهای گوشی در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.

    بیشتر بخوانید: برای مشاهده کلیه‌ی اخبار و تصاویر مرتبط با پرچم‌دار آینده سامسونگ به صفحه‌ی گلکسی اس 8 مراجعه کنید.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات