دل سری جدید دستگاه‌های لتیتیود 5000 را معرفی کرد

پنج‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۲
مطالعه 2 دقیقه
دستگاه‌های هیبریدی از جمله محصولاتی هستند که در کانون توجه شرکت‌های مختلف قرار دارند. کمپانی دل نیز از سری جدید تبلت هیبریدی لتیتیود 5000 خود در CES 2016 رونمایی کرد. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

دل از جمله شرکت‌های مشهور در زمینه‌ی تولید دستگاه‌های کامپیوتری از جمله انواع لپ‌تاپ و دستگاه‌های دسکتاپ است که در بخش تولید انواع تبلت نیز دستی بر آتش دارد. این کمپانی از کامپیوترهای سری لتیتیود ۷۰۰۰ خود رونمایی کرده و امروز در جریان CES 2016 محصولات سری لیتیود ۵۰۰۰ نیز معرفی شدند. محصولات سری لتیتیود از جمله با کیفیت‌ترین دستگاه‌های دل هستند.

Latitude 11 5000 یک دستگاه هیبریدی است که در دو مدل مختلف معرفی شده است. دستگاه اول دارای امکانات امنیتی ویژه‌ای است که برای مشتریان خاص و رده‌بالا عرضه می‌شود و مدل دوم برای کاربران عادی تولید خواهد شد. از نظر مشخصات فنی و طراحی هر دو مدل یکسان هستند. کاربران می‌توانند بین دو مدل پردازنده‌ی Core M اینتل یکی را انتخاب کنند و امکان سفارش دستگاه با رم ۸ گیگابایتی نیز وجود دارد. لتیتیود ۵۰۰۰ جدید دل به یک نمایشگر لمسی ۱۰.۸ اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی مجهز شده که روی آن از روکش Concore Glass کرنینگ استفاده شده است. امکان خرید این تبلت با حافظه‌ی ذخیره‌سازی اس‌اس‌دی تا ۵۱۲ گیگابایت وجود دارد. لتیتیود ۱۱ از پورت یواس‌بی نوع سی پشتیبانی می‌کند.

latitude5001 78ec5

با این وجود اگر به دستگاه‌های هیبریدی علاقه‌ای ندارید می‌توانید به سراغ دیگر محصولات سری جدید لتیتیود ۵۰۰۰ بروید. لپ‌تاپ E5270 از سری لپ‌تاپ‌های latitude 12 5000 به یک نمایشگر ۱۲.۵ اینچی مجهز شده که امکان انتخاب رزولوشن آن وجود دارد. این لپ‌تاپ سبک و جمع و جور تنها ۱.۴۹ کیلوگرم وزن دارد و از پردازنده‌های سری Core i اینتل بهره می‌برد و کاربران می‌توانند حافظه‌ی رم آن را تا ۱۶ گیگابایت ارتقا دهند.

علاوه بر این دو مدل لپ‌تاپ دیگر از سری Latitude 14 5000 و Latitdue 15 5000 معرفی شدند. مدل ۱۴ اینچی E5470 و مدل ۱۵ اینچی E5570 نام دارد. تنها تفاوت این دو لپ‌تاپ با نمونه‌ی قبلی این است که به جای نمایشگر ۱۲.۵ اینچی به ترتیب به صفحه نمایش ۱۴ و ۱۵.۶ اینچی مجهز شده‌اند. روی هر دو مدل پردازنده‌ی نسل ششم Core i7 اینتل نصب شده و از ۱۶ گیگابایت رم پشتیبانی می‌شود.

نکته‌ی مهم درباره‌ی دو مدل لپ‌تاپ آخر این است که از پردازنده‌های گرافیکی رادئون M360 یا M370 ای‌ام‌دی بهره می‌برند و می‌توان بازی‌های سبک را به عنوان سرگرمی روی آنها اجرا کرد.

کلیه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی CES 2016 مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات