اسکیت بورد الکتریکی Blink Board با قابلیت کنترل از طریق آیفون در CES 2016 معرفی شد

سه‌شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴
مطالعه 2 دقیقه
این روزها فناوری‌ها در تمام حوزه‌های زندگی انسان ریشه دوانده است. کمپانی Acton ساعاتی پیش در جریان برگزاری نمایشگاه CES 2016 اسکیت بوردی را معرفی کرده که می‌توان آن را با استفاده از آیفون کنترل کرد. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

در جریان برگزاری نمایشگاه CES 2016 کمپانی Acton اسکیت‌بورد جدید خود را رونمایی کرده که می‌توان آن را با استفاده از آیفون کنترل کرد. اسکیت‌بورد جدید این کمپانی از نوع الکتریکی است که همانطور که اشاره کردیم می‌توان آن را با استفاده از آیفون کنترل کرد.

محصول جدید تولید شده توسط این کمپانی در مقایسه با اسکیت‌بوردهای الکتریکی دیگر موجود در بازار، از سایز کوچک‌تری برخوردار است. براساس اطلاعات ارائه شده این اسکیت بورد به این علت کوچک تولید شده تا کاربران بتوانند آن را به هرجایی که می‌خواهند ببرند. همچنین باید به وزن این اسکیت‌بورد نیز اشاره کرد که تنها ۵ کیلوگرم بوده و می‌توان علاوه بر سایز کوچک آن، به دلیل وزن پایین، این اسکیت بورد را به راحتی حمل کرد.

اغلب اسکیت‌بوردهای تولید شده دارای سایز بزرگی هستند که امکان استفاده از آن‌ها در مسیر‌های طولانی را ممکن می‌کند؛ اما این اسکیت‌بورد به این منظور تولید شده تا به راحتی قابل حمل بوده و بتوان از آن در مسیرهای کوتاه نیز به راحتی استفاده کرد. اسکیت بورد مورد نظر با یک ریموت در اختیار کاربران قرار می‌گیرد؛ اما در صورتی که گوشی هوشمند آیفون را در اختیار داشته باشید، می‌توانید ریموت را در منزل گذاشته و با نصب اپلیکیشن مورد نظر و اتصال آن به اسکیت‌بورد، به راحتی از گوشی هوشمند برای کنترل بهره ببرید.

skateint 0309f

برای استفاده از این اسکیت‌بورد کافی است تا روی آن قرار گرفته و با اجرای اپلیکیشن یا در دست گرفتن ریموت و کلید Throttle را فشار دهید تا اسکیت‌بورد به راه بیافتد. شارژ این محصول چند ساعت زمان می‌برد و می‌توان با یک بار شارژ تا ۱۰ کیلومتر را با استفاده از اسکیت‌بورد طی کرد.

این اسکیت‌بورد قادر است تا وزن حداکثر ۱۱۳ کیلوگرمی را با سرعت ۱۹ کیلومتر در ساعت به پیش ببرد. چرخ‌های این اسکیت‌بورد به گونه‌ای طراحی شده که نزدیک به طرفین و جلو و عقب بورد باشند؛ چراکه این طراحی حرکت اسکیت‌بورد را بسیار تسهیل می‌کند. برای زینت بخشیدن به ظاهر این اسکیت بورد از لامپ‌های ال‌ای‌دی بهره گرفته شده است. قیمت تعیین شده برای این محصول ۵۰۰ دلار بوده و از اواخر ماه ژانویه روانه‌ی بازار خواهد شد.

نظر شما در مورد چنین محصولاتی چیست؟

کلیه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی CES 2016 مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات