طراحی اچ‌تی‌سی وان M10 شبیه به وان A9 خواهد بود

سه‌شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
ماه گذشته بود که گفته شد پرچم‌دار آینده کمپانی اچ‌تی‌سی، Perfume نامیده خواهد شد و از اندروید مارشملو (۶.۰) در کنار رابط کاربری سنس ۸.۰ استفاده خواهد کرد. البته Perfume نام کد برای اچ‌تی‌سی وان M10 است که انتظار می‌رود در ماه مارس یا در نمایشگاه MWC معرفی شود.
تبلیغات

بر اساس تصویری که از سوی Evan Blass با نام مستعار @evleaks منتشر شده است، وان M10 برای AT&T عرضه خواهد شد. البته این جای تعجب ندارد و انتظار داریم که تمام اپراتور‌های آمریکایی این محصول را برای کاربرانشان عرضه کنند.

Evan Blass همچنین مدعی شده است که "اگر وان A9 را دوست دارید، در این صورت عاشق وان M10 خواهید شد". با این اوصاف پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی شباهت‌هایی به وان A9 خواهد داشت و در مقابل انتظار می‌رود که این محصول ضخامت کمی داشته و بدنه تمام فلزی آن سنسور اثر انگشت را نیز در بخش جلویی خود جای دهد. با این اوصاف در نگاه کلی، وان M10 شبیه به سری آیفون ۶ خواهد بود.

گفته می‌شود که اچ‌تی‌سی وان M10 دارای دو نسخه خواهد بود که یکی از آن‌ها توسط پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۲۰ تقویت می‌شود و نسخه دیگر از پردازنده مدیاتک استفاده خواهد کرد. عرضه این دو نسخه نیز بر اساس منطقه جغرافیایی خواهد بود. شایعات حاکی از آن هستند که این محصول از استاندارد IP68 بهره می‌برد و در برابر آب مقاومت می‌کند. این موضوع نسبت به استاندارد IPX3 در وان M8 و وان M9 پیشرفت بزرگی به‌حساب می‌آید.

آیا دوست دارید اچ‌تی‌سی وان M10 شبیه به وان A9 باشد؟ 

منبع phonearena

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات