نگاه نزدیک زومیت به ساعت هواوی واچ در IFA 2015

دوشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳
مطالعه 1 دقیقه
هواوی ساعت هوشمند خود، هواوی واچ را در نمایشگاه IFA امسال رونمایی کرد. نگاه نزدیک زومیت به این ساعت هوشمند را از دست ندهید.
تبلیغات

هواوی واچ ساعتی زیبا و خوش ساخت با طراحی کلاسیک است که ما را به یاد ساعت‌های سوییسی می‌اندازد. وقتی اولین بار این ساعت را می‌بینید، تشخیص هوشمند بودن آن امکان پذیر نیست و تا زمانی که صفحه آن را لمس نکنید متوجه نمی‌شوید که به با یک ابزار مبتنی بر اندروید ور روبرو هستید.

طراحی ظاهری بسیار خوب، بدنه تراش خورده و قابلیت اتصال به هر دو پلتفرم اندروید و iOS از مهم‌ترین ویژگی‌های این ساعت هوشمند هواوی هستند. هواوی توانسته با قدرت وارد صحنه رقابت ابزارهای پوشیدنی شود و بدون شک هواوی واچ یکی از برترین ساعت‌های هوشمند کنونی موجود در بازار است.

این ساعت از صفحه نمایش ۱.۴ اینچی دایره‌ای اَمولد بهره می‌برد و پردازنده اسنپدراگون ۴۰۰ به همراه ۵۱۲ مگابایت حافظه رَم در آن تعبیه شده است. هواوی همکاری نزدیکی با گوگل برای اطمینان از بهترین عملکرد ساعت خود داشته است.

این ساعت با ۴۰ طرح مختلف قابل سفارش خواهد بود. مکانیزم شارژ  آن نیز مشابه اپل واچ است و کافی است ساعت را روی هاب مغناطیسی مربوطه قرار دهید. قیمت ساعت هوشمند هواوی واچ از ۴۴۹ دلار شروع شده و گران‌ترین مدل آن ۷۹۹ دلار قیمت دارد.

در ادامه می‌توانید نگاه نزدیک زومیت به این ساعت هوشمند در برلین را تماشا کنید:

تماشای ویدیو در یوتیوب

اخبار و مقالات مرتبط با IFA 2015 را دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات