آیا اپل واچ ضد آب است؟

پنج‌شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
تیم کوک به یکی از کارمندان فروشگاه‌ اپل در برلین گفته که حتی زیر دوش حمام هم اپل واچ را از مچش باز نمی‌کند. این نشان می‌دهد که اپل احتمالا استاندارد IP مناسب و قابل قبولی دارد.
تبلیغات

وب‌سایت فرانسوی iGEn گزارش داده که تیم کوک به یکی از کارمندان فروشگاه اپل در کورفورستندام در شهر برلین گفته که او همیشه اپل واچ خود را روی مچش دارد، حتی زیر دوش حمام! اپل پیش‌تر هم اشاره کرده بود که اپل واچ ضدآب است و داخل آن کاملا با رزین پوشانده شده تا مانع نفوذ مایعات شود. با این حال این اولین باری است که می‌شنویم این ساعت به طور عملی تا این حد در برابر اب مقاوم است که می‌توان در زیر دوش حمام هم از آن استفاده کرد!

در مورد باتری هم بد نیست بدانید که کوک تایید کرده که هر شب ساعت را از مچش در می‌آورد تا آن را شارژ کند، که این موضوع نشان می‌دهد گمانه‌زنی‌ها درباره عمر یک روزه باتری اپل واچ صحت دارد.

apple-watch-showerproof

اما خبر بد برای کاربران اروپایی این است که به نظر می‌رسد اپل فعلا برای ارائه اپل پِی در اروپا عجله‌ای ندارد و فعلا فقط Visa اعلام کرده که تا ماه آوریل امکان استفاده از این سرویس را فراهم خواهد کرد. البته بانک‌های بریتانیایی هم گفته‌اند که در نیمه ابتدایی سال جاری میلادی با اپل پِی سازگار خواهند شد، اما زمانی که کوک برای ارائه Apple Pay در اروپا به صراحت اعلام کرده، «تا پیش از پایان سال» است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات