مرسدس اولین تصاویر از AMG GT3 را منتشر کرد

یک‌شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
مرسدس‌بنز سال گذشته کلاس جدیدی از خودروی اسپورت خود را با عنوان GT S معرفی کرد. حال این کمپانی آلمانی با کمک بازوی تیونینگ خود، AMG، نمونه‌ی مخصوص مسابقات GT3 این خودروی اسپورت را برای رونمایی در نمایشگاه ژنو، آماده می‌کند.
تبلیغات

سال گذشته مرسدس‌بنز خودروی جدیدی را معرفی کرد که GT S نام دارد. خودروساز آلمانی این خودرو را با کمک بازوی تیونینگ خود AMG، برای شرکت در مسابقات اتومبیل رانی آماده کرده و براساس اطلاعات منتشر شده این خودرو در نمایشگاه خودروی ژنو برای علاقمندان رونمایی خواهد شد.

تصویر منتشر شده از جلوی این خودرو تا حدودی ظاهر این محصول را برای کاربران مشخص کرده است. همانطور که می‌بینید، الگوی مورد استفاده برای جلو پنجره‌ی این خودرو شباهت بسیاری به W1547 خودروی مسابقه‌ای مرسدس‌بنز در بازه‌ی زمانی پیش از جنگ جهانی دوم دارد. این کمپانی موفق شد با این خودرو به رانندگی ردولف کاراچیولا در سال ۱۹۳۸ عنوان قهرمانی مسابقات اتومبیل‌رانی اروپا را از آن خود کند. در کنار جلو پنجره‌ی مجهز به نشان مرسدس‌بنز، می‌توان به چراغ‌های خمیده اشاره کرد که چهره‌ای خشن را به خودرو بخشیده است.

انتظار می‌رود مرسدس‌بنز این خودرو را در مسابقات GT3 سال ۲۰۱۶ میلادی روانه‌ی میدان کند. این خودرو جایگزین SLS AMG GT3 خواهد شد که افتخارات فراوانی را برای مرسدس در طول سال‌های گذشته کسب کرده است. براساس شنیده‌ها این خودرو در مقایسه با SLS AMG GT3 از وزن کمتری برخودار بوده اما احتمالا از همان موتور ۵۰۰ اسب بخاری V8 با حجم ۴ لیتر در این خودرو نیز استفاده خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات