گوشی Mi 5 شیائومی امتیاز 101339 بنچمارک AnTuTu را به نام خود ثبت کرد

سه‌شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
اگرچه زمان زیادی تا رونمایی گوشی می ۵ شیائومی باقی مانده، اما پیش از آن شاهد انتشار تصویر رندر شده و بنچمارک مربوط به آن هستیم. اخیرا پایگاه داده بنچمارک AnTuTu امتیاز مربوط به این گوشی را منتشر کرده که بر اساس آن می ۵ شیائومی موفق به کسب امتیاز ۱۰۱,۳۳۹ شده است.
تبلیغات

اگر بتوان به طور کامل به نتایج به دست آمده از بنچمارک‌ها اعتماد کرد، می‌توان گفت گوشی‌ جدید شیائومی یک گوشی هوشمند قدرتمند با توان پردازشی بالا خواهد بود؛ چراکه پایگاه داده AnTuTu امتیاز بنچمارک مربوط به این گوشی را رقمی فوق‌العاده‌ ثبت کرده. گوشی شیائومی می ۵ که انتظار می‌رود در ۲۱ ژانویه (۱ بهمن) رونمایی شود، در بنچمارک AnTuTu امتیاز ۱۰۱۳۳۹ را کسب کرده است. این گوشی هوشمند دارای پردازنده‌ی چهار هسته‌ای اسنپ‌دراگون ۸۲۰ و پردازنده‌ی گرافیکی Aderno 530 است که برای اولین بار نتایج مربوط به بنچمارک این گوشی در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده است.

بنچمارک شیائومی می ۵

اگرچه امتیاز مذکور برای پردازنده‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ بسیار عالی است، اما چندی پیش پردازنده‌ی اکسینوس ۸۸۹۰ موفق به کسب امتیاز ۱۰۳۶۹۲ از بنچمارک AnTuTu شد. این تراشه‌ی سامسونگ قرار است در گوشی‌های پرچمدار آتی این شرکت مانند گلکسی S7 عرضه شود. البته گوشی‌های گلکسی S7 که در ایالات متحده یا چین ارائه می‌شوند با چیپست اسنپ‌دراگون ۸۲۰ همراه خواهند شد. ا از طرفی Kirin 950 SoC در گوشی Mate 8 که جزو بهترین تراشه‌های هواوی است در تست بنچمارک AnTuTu امتیاز ۹۴۲۵۰ را کسب کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات